آتی کاوان پارس دستگیری خفاش شب در فردیس - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت فردی اطلاع داد که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار جنسی بانوان در این شهرستان می کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت فردی اطلاع داد که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار جنسی بانوان در این شهرستان می کرد و گفت: با وصول بعضی گزارش ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و عنف و تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که با اقدامات فنی و تعقیب مناسب، متهم با نام س. م دستگیر شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز سه نفر از شهروندان طرح شکایت نموده اند در مورد روش این فرد که به خفاش شب فردیس معروف شده شرح داد: این متهم، به عنوان مسافرکش زنان جوان را با خودرویپراید مشکی سوار می نموده و در حالی که تمام شیشه های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه های دودی خودرو را بالا داده و با تغییر جهت و آدم ربایی، در نقطه خلوتی توقف می نموده است.

وی اضافه نمود: با توجه به دستکاری درب خوردو، امکان فرار برای بزه دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید به وسیله چاقو، علاوه بر سرقت اموال بزه دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آنها می کرد.

ناصرخاکی با اشاره به اینکه این فرد پس از انجام نیت شیطانی خود، بزه دیدگان را رها می نموده متذکر شد: در این باره تا به امروز سه شاکی شناسایی شده اند اما با توجه به نوع ارتکاب بزه و ادله موجود امکان وجود سایر بزه دیدگان وجود دارد.

وی از صدور دستور قضایی برای انتشار عمومی تصویر متهم بر اساس ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری اطلاع داد و گفت: افراد بزه دیده می توانند برای طرح شکایت با حفظ محرمانگی هویت خود، به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 325 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 12 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.