آتی کاوان پارس تکذیب خبر انتصاب خویشاوندان وزیر در جهاد کشاورزی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تهران (پانا) – مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه ای بیان کرد ادعا درخصوص صدور حکم خانوادگی از سوی وزیر در این وزارتخانه کذب است.

به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، در پی انتشار خبری در روز گذشته – چهارشنبه پنجم آبان ماه – مبنی بر اینکه سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای سه برادر همسر خود حکم مسئول دفتر، مشاور و رئیس مرکز حراست صادر نموده است، این نهاد برای روشنگری افکار عمومی توضیحاتی به توضیح زیر ارائه نموده است:

در احکام صادره وزیر جهاد کشاورزی تا به امروز حکمی برای مسئول حوزه ریاست وزیر صادر نشده است و هیچ یک از مشاوران وزیر نیز نسبت خانوادگی با ایشان ندارند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: تنها حکم صادره در این ارتباط مربوط به انتصاب رئیس مرکز حراست که از نزدیکان و اشخاص مورد اعتماد وزیر بوده و با استعلام و تایید دستگاه های ذیربط انجام گرفته است، بنابراین اصول حرفه ای نشر خبر ایجاب می نماید رسانه ها پیش از انتشار خبری برای ممانعت از تشویش اذهان عمومی، صحت اطلاعات خود را از مبادی ذی ربط مورد آنالیز قرار دهند.

این نهاد با رد ادعای کذب یکی از سایت های خبری تاکید نمود: رعایت اصول حرفه ای و اطمینان از صحت اخبار پیش از انتشار باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 585 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 25 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها