آتی کاوان پارس راهنمای جلوگیری از تکرار نوتیفیکیشن در اندروید و آیفون - آتی کاوان پارس

تکرار نوتیفیکیشن (Notifications Repeat) ? یکی از ویژگی های گوشی های هوشمند می باشد که میزان احتمال از دست دادن اعلان های جدید را کاهش می دهد. اما گاهی به دلایل مختلفی ممکن است تا نیاز داشته باشیم که این فرایند را متوقف کنیم. امروز در رهنامه نحوه جلوگیری از تکرار نوتیفیکیشن در اندروید و آیفون را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه جلوگیری از تکرار اعلام نوتیفیکیشن اندروید و آیفون

How to Turn Off Repeating Notifications on Android and iPhone

ما قبلا در رهنامه نحوه استفاده از قابلیت مزاحم نشوید را بررسی کرده ایم. علاوه بر آن معمولا تنظیماتی برای نمایش نوتیفیکیشن در گوشی های هوشمند قرار داده شده است. به طور مثال می توانید تنظیم کنید که تا زمانی که اعلان را مشاهده کنید، نوتیفیکیشن ها تکرار شوند. همچنین می توانید مشخص کنید که چه برنامه ای قادر به انجام این کار باشد. با این کار این مراحل در اکثر گوشی ها مشابه هم هستند، اما برای راهنمایی بیشتر مراحل را بسته به انواع گوشی ها به صورت مختلف بررسی می کنیم.

جلوگیری از تکرار اعلان در سامسونگ

جهت جلوگیری از تکرار نوتیفیکیشن در سامسونگ و.. ابتدا به تنظیمات یا Settings گوشی خود بروید.

وارد بخش Accessibility شوید.

اگر از نسخه های جدید سامسونگ استفاده می کنید، به دنبال گزینه Notification reminders باشید. اما در نسخه های قدیمی تر شما باید ابتدا وارد بخش Vision و سپس Notification reminders شوید.

حال سویچ را در حالت خاموش قرار دهید.

همینطور برای تنظیم زمان تکرار نوتیفیکیشن، در همین صفحه روی Reminder interval تپ کنید. سپس زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر هم می خواهید تکرار نوتیفیکیشن فقط برای برنامه ای خاص غیر فعال (یا فعال) شود، رو به پایین رفته و سویچ برنامه مورد نظر را غیر فعال کنید.

همینطور در صورت مشاهده با تاخیر اعلان ها، پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش حل مشکل تاخیر نمایش اعلان برنامه ها در اندروید را هم مطالعه نمایید.

جلوگیری از تکرار نوتیفیکیشن در آیفون

چگونه تکرار نوتیفیکیشن گوشی را غیر فعال کنیم؟ در گوشی های آیفون نیز دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد تنظیمات یا Settings گوشی شوید. حال به قسمت Notification بروید.

رو به پایین اسکرول کرده و برنامه مورد نظر مانند Messages (جهت جلوگیری از تکرار اعلام نوتیفیکیشن‎ برنامه Messages) را انتخاب کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 784 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.