آتی کاوان پارس صرف هزینه بالای گردشگران برای بازدید از جاذبه های کیپ تاون - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کیپ تاون منطقه ای سرشار از جاذبه های توریستی برای گردشگران و بازدیدنمایندگان است این به این معناست که آفریقای جنوبی و گردشگران خارجی هزینه های مختلفی را برای ورود به جاذبه های کلیدیِ تحت مدیریت پارک های ملی آفریقای جنوبی پرداخت می نمایند. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

در برخی موارد، دولت طرحی اعمال نموده است تا قیمت ها را برای بازدیدنمایندگان محلی کاهش دهند. در این طرح، برای بسیاری از آن ها، دیگر هزینه های ورودی به جاذبه های طبیعی مانند کیپ پوینت و ساحل بولدرز محاسبه نمی گردد. البته این بدان معنی است که قیمت ها برای بازدیدنمایندگان بین المللی افزایش می یابد، در برخی موارد هم به طور قابل توجهی، بازدیدنمایندگان بین المللی که دارای کارت شناسایی آفریقای جنوبی نیستند، مجبور به پرداخت هزینه های بالاتر هستند. مکان های زیبا در آفریقای جنوبی را کشف کنید

کیپ پوینت

از نوامبر سال ۲۰۱۸، ورود به پارک ملی کیپ تاون از R145 برای بزرگسالان به R75 برای یک بزرگسال آفریقایی جنوبی کاهش می یابد. برای بازدیدنمایندگان خارجی هم مبلغ R300 در نظر گرفته شده است.

در بخش های ساحلی که برای ساکنین مستعمره پنگوئن بسیار محبوب هستند، از مسافران بین المللی بین R75 تا R150 و برای ساکنین آفریقای جنوبی تنها R38 دریافت می گردد. شکل و لیست قیمت های موجود در حال حاضر در بسیاری از پارک های ملی آفریقای جنوبی به شکل دیگری است؛ اما بازدیدنمایندگان و مردم محلی در کیپ تاون، همان قیمت را پرداخت می نمایند. به اسم بخشی از یک استراتژی اصلاح شده، کسانی که مایل به بازدید از این پارک های محبوب در کیپ تاون هستند، باید به وسیله اینترنت رزرو آنلاین انجام دهند. مقاصد محبوب آفریقا

در یک طرح خاص و در لیست کبل اوی کابل، نوعی امتیاز خصوصی مشاهده می گردد که شامل بازدید از برخی از منطقه ها و تماشای غروب آفتاب، تنها برای ساکنان آفریقای جنوبی است. درصورتی که تا پیش ازاین، برای همه بازدیدنمایندگانی که مایل به استفاده از این کانتینر پس از ساعت ۶ بعدازظهر بودند، قیمت بازدید این منطقه تنها با ارائه یک کارت معتبر آفریقای جنوبی، امکان پذیر بود.

ساحل بولدر

با توجه به سیاست های سان پارک، هدف اصلی، تمرکز بر جاذبه های مهم تر و مقرون به صرفه تر در کیپ تاون برای مردم محلی و بدون کاهش سودآوری آن ها است. اگرچه ممکن است برای برخی از افراد خارجی، این افزایش نرخ ها قابل قبول نباشد اما بسیاری از کشورهای درحال توسعه هم سیاست های مشابهی را به اجرا درمی آورند، به ویژه اگر شکاف دستمزد بین افراد محلی و خارجی افزایش پیدا کند.

در سال ۲۰۱۵، تایلند قیمت های ورودی برای بازدیدنمایندگان خارجی را برای بیشتر پارک های ملی خود افزایش داد؛ دسترسی به جاذبه های مهم توریستی کامبوج و پارک باستان شناسی آنگکور، هزینه های زیادی برای بازدیدنمایندگان خارجی به همراه دارد و بسیاری از مقاصد گردشگری در کارائیب هم دارای مقیاس های مختلفی نسبت به کشور مبدأ هستند.

اگر در خصوص هزینه های خود برای گردشگری کمی با محدودیت روبرو هستید، می توان گفت که برترین زمان برای سفر به کیپ تاون قبل از ۱ نوامبر ۲۰۱۸، است.

برای خرید بلیط چارتر هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 23 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.