آتی کاوان پارس آغاز لیگ عجایب از امروز - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تیم ها با شرایط متفاوتی لیگ دسته اول فوتبال ایران را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، لیگ آزادگان از امروز (شنبه) با چهار بازی شروع می شود که جدال قهرمانان سابق لیگ برتر فوتبال ایران، مهم ترین بازی امروز است. لیگی که هنوز هم چند تیم آن آماده حضور در این مسابقات نیستند و باید دید سرانجام رقابت ۱۸ تیم، سرنوشت کدام دو تیم را لیگ رجحان خواهد کرد.

مس های لیگ یک یعنی مس کرمان و مس شهربابک با اهداف متفاوتی این مسابقات را شروع خواهند کرد. مس کرمان با سرمربیگری فرزاد حسین خوانی تغییرات گسترده ای داشته و بازیکنانی مثل آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو و ملاد صارمی را به خدمت گرفته است. مس شهر بابک نیز نیز تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل نداشته و ساختار تیم را حفظ کرده است و تنها ۴ بازیکن جذب کرده و ۵ بازیکن را نیز از دست داده است.

شمالی های لیگ هم به خوبی خود را تقویت کرده اند و آماده حضور در لیگ یک هستند. ملوان بندر انزلی با هدایت مازیار زارع و با جذب بازیکنانی مثل بزرگ گوک، اردوی خود را در همان شهر خود برگزار کردند و آن ها تا حدودی آماده هستند تا برای بازگشت به لیگ برتر آماده شوند. رایکا بابل نیز با هدایت پیروز قربانی، ۱۵ بازیکن تازه مثل محمدامین آرام طبع جذب کرده و با بازیکنان اصلی خود نیز تمدید کرده است.

دو تیم سقوط کرده هم، تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشته اند و کار سختی برای بازگشت به لیگ برتر دارند. سایپا ۲۰ بازیکن فصل قبل خود را از دست داد و از فهرست اصلی خود تنها توانست قرارداد محسن مسلمان را تمدید کند اما آن ها ۱۸ بازیکن تازه را نیز جذب کردند که از جمله مهم ترین انتقال این باشگاه بازگشت روزبه شاه علیدوست به این تیم بود. ماشین سازی نیز هنوز درگیر شایعه جدایی یا ماندن علیرضا اکبرپور روی نیمکت این تیم است اما در این زمان ۲۱ بازیکن را جذب کرده که مهم ترین ورودی این باشگاه بهمن کامل است.

خیبر خرم آباد با جذب بازیکنان با تجربه ای مثل یوسف وکیا، حامد فلاح زاده، حمیدرضا دیوسالار، میلاد غریبی و محمد پاپی عزم خود را جذب کرده تا بالاخره لیگ برتر را پس از سال ها، صاحب نماینده ای لرستان کند. قشقایی شیراز بازیکنی را جذب نکرد تا از همین الان برای بقا در دومین سطح فوتبال ایران، کار سختی داشته باشد.

شرایط جنوبی های لیگ یک در آستانه شروع این مسابقات عجیب و غریب است. پارس جنوبی برای حضور در این مسابقات با هدایت ایمان رزاقی راد ۳۵ بازیکن تازه جذب کرده اند و استقلال ملاثانی در فاصله یک هفته ای تا شروع مسابقات، تکلیف مالکیت و زمین تمرین و کادر فنی اش تعیین شد. استقلال خوزستان با وجود این که شرایط مناسبی را در پیش فصل نداشت و باید در هفته اول به مصاف سایپا رود، تنها ۴ بازیکن جذب کرده و بازیکن مهمی را هم از دست نداده تا تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته نداشته باشد. شاهین شهرداری بوشهر که تابستان پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت، بالاخره نتوانست مهدی رجب زاده را با وجود عقد قرارداد روی نیمکتش حفظ کند و ۱۰ بازیکن خود را نیز از دست داد تا در هفته اول تنها با ۱۴ بازیکن امید و بزرگسال، برابر قشقایی قرار بگیرد.

شمس آذر قزوین که با خرید امتیاز بادران، لیگ یکی شد و توانست قزوین را در لیگ آزادگان نماینده دار کند، ۱۴ بازیکن تازه از جمله مهدی محمدی و سیدرسول حسینی را جذب کند و با سرمربیگری پژواک کرمپور به مصاف رقبا رود. خوشه طلایی ساوه با به خدمت گرفتن داوود مهابادی و شهرداری آستارا با هدایت فرشاد پیوس از جمله دیگر تیم های با انگیزه لیگ یک هستند. همچنین تیم تازه لیگ یکی شده ویستاتوربین تنها پیروز به تمدید قرارداد بازیکن اصلی خود شد و با هدایت میلاد بلادی، آماده رویارویی با خوشه طلایی ساوه در هفته اول می شود.

آرمان گهر هم از جمله تیم های لیگ یکی است که تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و ۱۶ بازیکن تازه از جمله میثم فردوسی، کوروش ملکی و رضا دهقان را به خدمت گرفته است. این تیم با هدایت قاسم شهبا در هفته اول به مصاف ملوان می رود. شهرداری همدان که آن ها هم به تازگی راهی لیگ یک شدند، قرارداد ۱۷ بازیکن خود را تمدید کردند و ۳ بازیکن تازه هم جذب کردند تا با هدایت رضا طلایی منش آماده حضور در لیگ یک شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 8 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها