آتی کاوان پارس اعلام مصوبات جلسه 632 هیات انتخاب و خرید کتاب - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه ۶۳۲ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۳۱۶ نام کتاب در ۳۹ هزار نسخه به مبلغ کل ۱۶ میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تصویب شد.

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ رفیق بیشتر بدانید.

عناوین کتاب های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی شان همراه با کتاب های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ۱۰، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ۵۱-۴۴۵۴۵۱۴۹ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ۳۲۵)، مدارک زیر را به مسئول ذی ربط تحویل دهند:

۱٫ رسید انبار ۲ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

۲٫ کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

۳٫ فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .

و) مهر و امضاء فقط با اتوماتیک یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

۴٫ پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ۳ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل شود:

۱٫ دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات ۳۸۵۱۳۰۴۹

۲٫ دفتر تنظیم حواله خرید کتاب ۳۸۵۱۲۸۵۰

۳٫ دفتر امور مالی ۳۸۵۱۲۹۹۴

منبع: ایبنا – خبرگزاری کتاب ایران

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 430 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 20 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها