آتی کاوان پارس افزایش چشمگیر حملات سایبری علیه شرکت های آلمانی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، آنالیز ها نشان می دهد که حملات سایبری به شرکت های آلمانی در دوران کرونا بخصوص به علت دورکاری افزایش چشمگیری پیدا نموده است.

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، آنالیز ها نشان می دهد که در دوران کرونا جرائم سایبری در آلمان افزایش چشمگیری داشته است. بیش از همه شرکت ها در برابر حملات با نرم افزار احساس ناامنی کردند و بر این عقیده اند که به خوبی از آن ها در برابر این حملات حفاظت نمی گردد. از این رو شرکت های آلمانی از دولت آلمان خواهان روی کار آوردن یک هماهنگ نماینده برای حفاظت مالی شده اند.

آمارها نشان می دهد که شرکت های آلمانی در دوران کرونا شدیدتر از قبل در معرض حملات سایبری قرار گرفته اند.

ماتیاس واچتر، رئیس بخش امنیتی در فدراسیون صنایع آلمان (BDI) در این باره به روزنامه دی ولت آلمان گفته است: تعداد حملات سایبری به شرکت ها در دوران کرونا افزایش پیدا نموده چرا که شرکت هایی که کارکنان آن از خانه کار می نمایند بیشتر آسیب پذیر هستند.

نمایندگان نهادهای امنیتی و انجمن ها هم این تحول در آلمان را تایید می نمایند. دفتر فدرال امنیت فن آوری اطلاعات در آلمان (BSI) در این باره می گوید: شرایط تهدید همانند سابق بسیار متشنج است و به وسیله این پاندمی هم تشدید می گردد. حملات سایبری با نرم افزارها برای اخاذی در این راستا نقش اصلی را ایفا می نمایند.

بخصوص حملات هکری با هدف آزاد کردن سیستم های مسدود شده در ازای پرداخت مبالغ بالا افزایش چشمگیری داشته است.

انجمن صنایع آلمان اقدامات دفاعی دولت و حمایت های آن در برابر این گونه حملات را ناکافی دانسته و از این رو انجمن صنایع آلمان یک طرح جامع برای استراتژی ملی حمایت از اقتصاد را تهیه نموده که در آن خواهان همکاری های تنگاتنگ تر عرصه های سیاسی و مالی شده است.

در این طرح به صورت ملموس درخواست شده که دولت فدرال آلمان یک شخصیت عالی رتبه را به اسم هماهنگ نماینده برای حمایت از اقتصاد منصوب کند.

علاوه بر این درخواست شده که یک مرکز ملی حفاظت مالی به اسم مشارکت عمومی و خصوصی و رابطی بین مقامات امنیتی و شرکت ها ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 539 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 23 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها