آتی کاوان پارس اقدام عجیب مشتری هنگام حضور در بانک! - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، اقدام عجیب مشتری بانک در رعایت نکردن فاصله اجتماعی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار، از شیوع کرونا بیش از یک سال می گذرد. پس از شیوع کرونا در دنیا بسیاری از کشور ها با ایجاد محدودیت کوشش کردند تا از همه گیری گسترده کرونا جلوگیری نمایند. یکی از این محدودیت ها فاصله گذاری اجتماعی در کنار رعایت نکات بهداشتی از جمله ماسک زدن در هنگام حضور در اماکن عمومی و ادارات بود. با این حال بودند بعضی از شهروندانی که این هشدار ها و محدودیت ها را شوخی تلقی نموده و به نوعی با جان خود و دیگران بازی کردند.

به تازگی تصویری از یکی از همین افراد سهل انگار در فضای مجازی منتشر شده که به تصویری داغ تبدیل شده است. آناد ماهیندرا، یکی از فعلان محلی توئیتر در هند این تصویر را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. این تصویر یکی از مشتریان بانک را که به شکلی عجیب سر خود را از سوراخ کانتر بانک عبور داده است نشان می دهد. در این تصویر این مرد در حالی که به همین شکل مشغول صحبت با یکی از کارمندان بانک است دیده می گردد.

آقای ناندا در توضیح این عکس نوشت: واضح است که ما با فاصله گذاری اجتماعی عادت نداریم. اما وقت آن است که دست به کار شویم، سرهایمان را عقب بکشیم و ماسک بزنیم.

این توئیت از زمان انتشار تا به امروز بیش از ۷ هزار لایک دریافت نموده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با اشاره به این عکس نوشت: هنوز مردم متعجب هستند که چرا فاصله گذاری اجتماعی در هند هنوز جواب نداده است!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها