آتی کاوان پارس الحوثی: هر 5 ثانیه یک کودک یمنی به دلیل محاصره جانش را از دست می دهد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که به دلیل محاصره ظالمانه این کشور از سوی دشمنان، هر پنج ثانیه یکی از بچه ها یمنی جان خود را از دست می دهد.

به نقل از لوما نیوز، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن توییت کرد: در روز جهانی بهداشت هر پنج ثانیه یکی از بچه ها یمنی به دلیل محاصره ظالمانه این کشور از سوی دشمن آمریکایی، انگلیسی، عربستانی، اماراتی و همپیمانان آنها جان خود را از دست می دهد.

الحوثی تاکید کرد: این مساله، تروریسم گروه های متخاصم با مردم یمن را نشان می دهد که از تمامی خط قرمزها عبور کرده و عامدانه قانون و منشور سازمان ملل را نقض می کنند.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن در توییت دیگری اینگونه نوشت: اگر قاتلی دست از کشتار بردارد، آیا باید از این بابت از او تشکر کرد و یا اینکه او را مورد حسابرسی قرار داد؟ این روزها سازمان ها با طرف هایی از کشورهای متخاصم آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات که مردم یمن را به قتل رسانده و محاصره می کنند، این چنین برخورد می کنند و به جای اینکه آنها را محکوم کرده و مورد حسابرسی قرار دهند، اگر آنها اجازه ورود کشتی ها به بنادر یمن را برای کمک به بیمارستان ها بدهند، از آنها تشکر خواهند کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها