آتی کاوان پارس این چهار برند را از دست سلبریتی ها بگیرید! - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، بسیاری از ما دوست داریم لباس هایی را بپوشیم که افراد مشهور می پوشند یا مدل کیف بازیگران مشهوری را داشته باشیم که روی فرش قرمزها هم می توان دید. برخلاف تصورتان، استایل مشاهیر یا سلبریتی ها خیلی هم دور از دسترس نیست.

آلدو را از تیلور سویف بگیرید

آلدو یک برند کانادایی است، برندی که در سال ۱۹۷۲ فراوری کفش را شروع و سپس کارش را به طراحی و فراوری انواع اکسسوری و کیف گسترش دارد.

حالا محصولات این برند، با سه نام Aldo، Call it spring و Globo طراحی و روانه بازار می گردد.

اگر می خواهید با این برند یک استایل خاص داشت باشید می توانید از تیلور سویفت (Taylor Swift) الهام بگیرید. یکی از مدل های کیف برند آلدو، کیف مورد علاقه تیلور است که آن را با هر استایلی ست می نماید و این از چشم عکاسان پاپاراتزی که او را در موقعیت های مختلف دنبال می نمایند دور نمانده است.

سلنا گومز در قلب برند کوچ

اگر هوادار استایل دخترانه و شیک سلنا گومز هستید، حتما بدتان نمی آید بدانید که او خودش هوادار برندی است که شما هم می توانید به سادگی آن را بخرید و جدیدترین کلکسیون هایش را ببینید.

سلنا گومز (Selena Gomez) یکی از سلبریتی هایی است که از سال گذشته به یکی از مشهورترین چهره های برند کوچ (Coach) تبدیل گردیده و البته این روزها او را می توان دید که با کیف های این برند استایل خودش را کامل می نماید.

سلنا، تنها دلیل برای آن نیست که نگاهی به انواع مدل کیف برند کوچ بیاندازید. ان هتوی (Anne Hathaway) و بسیاری دیگر از زنان خوش پوش هالیوود هم از هواداران این برند هستند.

مایکل کورس به خاطر میراندا کر

لازم نیست کل حقوق چند ماهتان را پرداخت کنید تا یکی از آن کیف های لوکس و خاص سلبریتی هایی مثل میراندا کر (Miranda Kerr) را بتوانید دست بگیرید. سلبریتی ها گاهی کیف هایی را انتخاب می نمایند که قرار نیست برای خریدنش ورشکسته شوید و البته به اندازه طراحی های برندهای لوکس هم خاص و دوست داشتنی هستند.

مایکل کورس (Michael Kors) یکی از این برندهای شیک و در عین حال با قمیت مناسب است. کیف های چرم این طراح آمریکایی به اندازه ای زیبا است که توانسته خودش را در استایل مدل مشهوری مانند میراندا کر جای دهد.

دون لندن هم بازی با تاج و تخت

اگر شما هم پیگیر قسمت های تازه گیم آف ترونز (Game of Thrones) هستید، حتما ناتالی امانوئل در نقش میساندی (Missandei) به یاد می آورید.

شاید دلتان بخواهد بدانید که میساندی یا بهتر بگوییم ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) حالا یکی از مشهورترین مدل های برند دون لندن (Dune London) است.

دون لندن که از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در صنعت مد شروع کرد حالا یکی از مشهورترین برندهایی است که در زمینه طراحی و فراوری کفش و کیف و انواع اکسسوری فعالیت می نماید.

اگر مجذوب شخصیت میساندی گردیده اید یا دوست دارید با یک برند شیک استایل خود را متحول کنید، می توانید سراغ دون لندن بروید.

نباید فراموش کنید که اگر می خواهید مثل مشاهیر لباس بپوشید و یا مدل کیف بازیگران و سلبریتی های خوشتیپ را داشته باشید، باید همیشه حواستان به جدیدترین مدهای روز و کلکسیون های برندهای معروف باشد.

منبع: دیجی استایل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 2 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها