آتی کاوان پارس بازسازی منزل قدیمی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، ظرافت و سادگی، مواد طبیعی، اشکال غیرعادی، ظاهر معاصر، و حجم زیادی از نور طبیعی تنها بخشی از ویژگی های این بازسازی منزل قدیمی شده است. این پروژه، حاصل همکاری نزدیک طراحان و صاحبخانه و استفاده از مواد ارگانیک، بافت های سبک و روش های مینیمال است. نتیجه نهایی، یک خانه آرام و خلوت و معاصر است که مهمانان خود را به آرامش و دور شدن از هیاهو و بطالت دعوت میکند.

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلای قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مبلمان و لوازم چوبی، و عناصر جدید و مدرن مثل نورپردازی، لامپ ها، اثاثیه مُد روز و … بدنه سفید خانه را در این بازسازی منزل قدیمی تکمیل می نمایند. اتاق های عمومی از نقشه کشی غیرعادی و ویژگی های جالب و مهیجی مثل تدوام آشپزخانه در باغچه، طاقچه های تورفته و گوشه های دنج و صمیمی، کمدهای محرمانه و سفارشی در پلکان، پنجره های سقفی و تراس ها برخوردار هستند. در همه جای این خانه با ترکیب بندی متغیر و پیچ و تاب های غیرمنتظره روبرو هستیم.

سادگی این بازسازی منزل قدیمی مثل آشپزخانه و اتاق خواب، رونمایی از یک سبک ظریف و مینیمال است. این خانه پر از جزئیات و ریزه کاری های جذاب و شیرین است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب نموده و ثابت می نماید در این پروژه هیچ کاری بدون حساب و کتاب انجام نشده، مثل دقت بازیگوشانه در چیدمان و جهت دهی به کاشی های حمام، روح مدرنی که در طراوت و شادابی این خانه دمیده شده و سقف چوبی و سفیدی که از قبل وجود داشته و در طول بازسازی دست نخورده.

منبع: بازسازی ساختمان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 501 views بار دسته بندی : معماری و عمران تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.