آتی کاوان پارس بزرگ ترین دفتر آسیایی فیسبوک در سنگاپور افتتاح شد ، 1 هزار کارمند ، 3 هزار واحد کاری مجزا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تیم آسیایی فیسبوک به ستاد جدید و عظیم این شرکت در سنگاپور نقل مکان خواهند کرد. چرا که این غول شبکه های اجتماعی قصد دارد امپراطوری خود را در منطقه آسیا گسترش دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، فیسبوک برنامه های گسترده ای برای رشد در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد.بر همین اساس صبح امروز فیسبوک اظهار داشت حضور در دفتر جدید و بزرگ خود در سنگاپور را جشن بگیرد.

درواقع فیسبوک در حال حرکت به سمت ساختمان جدید است که بیش از ۲۶۰ هزار فوت مربع مساخت دارد.تیم های سنگاپوری و منطقه ای که شامل حدود ۱ هزار نفر می گردد در این فضا مستقر می شوند و احتمالا تا ۳ هزار ایستگاه کاری را سرپرستی خواهند کرد.

معاون فیسبوک در آسیا و اقیانوسیه، دان نوری، در یک سخنرانی در این خصوص گفت: این فضا نخستین مرکز اشتراک گذاری اطلاعات فیسبوک در آسیا خواهد بود. بر اساس داده های اولیه، فیسبوک برای راه اندازی این مرکز بیش از ۱ میلیارد دلار هزینه نموده است.

افزون بر این ها فیسبوک اعلام نموده که به زودی دومین مرکز نوآوری های خود را در سنگاپور راه اندازی خواهد نمود. نوری در این خصوص می گوید: آسیا و اقیانوسیه به برای فیس بوک بسیار مهم است. از ۲/۲ میلیارد نفر که به صورت ماهانه کاربر ما هستند، بیش از۸۹۴ میلیون نفر در آسیا و اقیانوس آرام حضور دارند.

وی اضافه کرد: سنگاپور برای رشد مداوم ما در منطقه بسیار مهم است و ما افتخار می کنیم که با بخش های دولتی و عمومی سنگاپور همکاری داریم و البته شرکای حرفه ای و ارزشمندی را به دست آورده ایم.

منبع: انتخاب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : کسب و کار تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.