آتی کاوان پارس بهترین مارک لپ تاپ چیست؟ - آتی کاوان پارس

خبرنگاران| امروزه بسیاری از دوستداران رایانه های قابل حمل (لپ تاپ ها) به دنبال بهترین مارک لپ تاپ یا بهترین لپ تاپ می گردند. این بحث کاملا مجزا است، چرا که لپ تاپ ها از لحاظ کارکرد و عملکرد، سال ساخت و ویژگی ها که هر کدام به شاخه های مختلفی منتهی می شوند. ما در ادامه قصد داریم بهترین مارک لپ تاپ برای بازی (گیمینگ)، بهترین مدل های ۲۰۱۹، بهترین لپ تاپ از لحاظ قیمت و…. را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

امروزه این گمان که فلان برند بهترین لپ تاپ ها رو داره کاملا بی معنی شده! چرا که رقابت بین برند ها بسیار شدید و نزدیک به هم است. ولی با این حال تا حدودی مگردد از نظر امتیاز دنیای تصمیم گرفت که کدام برند در کل بازده مناسب تری داشته. در ادامه با دسته های لپ تاپ آشنا شوید.

دسته اول از لحاظ کارکرد که دارای زیر شاخه های (گیمینگ)، (برنامه نویسی و تدوین ویدیو) و (دانشجویی)

دسته دوم از لحاظ سال ساخت که دارای زیر شاخه های (۲۰۱۹) و (۲۰۱۸)

دسته سوم از لحاظ ویژگی ها که دارای زیر شاخه های (قیمت) و (کیفیت)

تعریفی خیلی ساده براتون کنم، شما در نظر داشته باشید کسی که اطلاع خاصی درباره سخت افزار کامپیوتر ندارد، می خواهد لپ تاپ خریداری کند! چطور تشخیص دهد محصول مورد احتیاجش کدام است؟

خب براتون میگم که وقتی شما فقط برای وبگردی و کارای روزمره، گاهی اوقات تدوین ویدیو و گاهی اوقات هم یه بازی و سرگرمی احتیاج به لپ تاپی قدرتمند نیستین! با قیمتی مناسب میتوانید از برند های لنوو، ایسوس، اچ پی، سامسونگ و … خریداری و بهره ببرید. این نوع لپ تاپ ها، لپ تاپ های دانشجویی نام برده می شوند.

گاهی اوقات شما در شرکتی کار می کنید که شبانه روز با سایت نویسی، برنامه نویسی و … سروکار دارید! در این حالت لپ تاپ هایی طراحی شده که به اسم WorkStation معروفند. این نوع لپ تاپ ها اصولا دارای پردازنده با تعداد هسته های بالا هستند که در رندر کردن به سرعت پیش بروند.

واما در آخر امروزه لپ تاپ های ابرقدرت و بسیار با کیفیتی فراوری شده که هواداران بسیاری دارند. این سری از لب تاپ ها به لپتاپ های گیمینگ (مخصوص بازی) معروفند که دارای بازار بسیار گرم و رقابتی تنگانگ هستند.

بهترین مارک لپ تاپ برای بازی

همانطور که در بالا شرح داده بودیم اینکه بگوییم بهترین برند در پخش بازی های رایانه ای کدام است کاملا کار دشواری است، زیرا که مهم ترین چیز در پخش محتوا و ساختن آن کارت گرافیک و پردازنده است. هرچه هسته پردازنده بیشتر باشد به بازده کاری و رندر و برنامه نویسی سرعت میبخشد؛ و هرچه فرکانس پردازنده بالاتر باشد برای بازی های رایانه ای مستحکم تر می گردد. و، اما بهترین شرکت های فراوری نماینده لپتاپ های گیمینگ:

MSI: ام اس ای امروزه بسیار گرد و خاک بپا نموده با نسل جدید محصولات خود که هم قدرتمند هستند، دارای ضخامت بسیار کم و باکیفیت ساخت بالا که نظر هواداران بازی های رایانه ای را به خود جلب نموده است.

ASUS: ایسوس همواره جزو محبوبترین شرکت های فراوری نماینده محصولات گیمینگ بوده و هست. سری ROG یا Republic Of Gamers سری دوست داشتنی گیمر ها بوده و هست. زیبایی، تهجیزات قدرتمند و، اما قیمتی بالا از مشخصات معروف این شرکت است.

ALIENWARE: شرکت ALIENWARE فراوری نماینده تخصصی محصولات گیمینگ است که برای شرکت عظیم Dell کار میکند. امروزه سری لپ تاپ های قدرتمند Alienware بسیار قدرتمند و دارای هواداران بسیاری می باشد.

Dell: سری Precision از شرکت دل قویترین لپ لپ های کار و برنامه نویسی (Workstation) را دارا است. این محصولات با استفاده از پردازنده های گرافیکی سری Quadro انویدیا و سری Xeon پردازنده مرکزی، بسیار قدرتمند در رندر و… هستند. این سری از لب تاپ های دل پیشنهاد ما برای بهترین بازده در برنامه نویسی و Workstation است.

MSI: ام اس ای همانطور که گفتیم در سال های اخیر بسیار پرکار بوده. در کنار افتخاراتی که با سری گیمینگ GS,GE,GT کسب نموده بود، سری WS به معنی (WorkStation) دارای طراحی ای بسیاز دلربا و سخت افزاری قدرتمند است؛ که مخصوص محیط کاری طراحی شده و بازده خوبی بین کاربر ها داشته است.

Hp: سری لپ تاپ های Zbook اچ پی همواره جزو خوش قیمت ترین لپتاپ ها مخصوص برنامه نویسی و کار بوده و هست؛ و کاملا پرطرفداروپرکاربرد بوده.

منظور از لپ تاپ های دانشجویی، لپ تاپ هایی که دارای سخت افزاری مناسب کار های روزمره. نه چندان قوی هستند نه آنچنان ضعیف. بهترین برند برای انتخاب یک لپ تاپ خوب و خوش قیمت از نظر کاربران به شکل زیر می باشد.

Samsung:

امروزه سامسونگ محبوبت بسیاری در بین کاربران دارد. در هر زمینه ای دارای موفقیت های زیادی هست. در زمینه لپ تاپ، سامسونگ پیشرفت های زیادی داشته است.

لپتاپ های سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب از نظر کاربران بهترین گزینه برای استفاده دانشجویی است.

Huawei:

هوآوی در لپ تاپ های ارزان قیمت و طراحی بسیار زیبا حرفه پیدا نموده و طرفداری زیادی کسب نموده است.

برند های Dell, Hp, Lenovo هم برند هایی هستند که دارای محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

بهترین برند های ۲۰۱۹

با توجه به اینکه هر لپتاپی دارای قابلیت های خاص خودش است؛ و هر کدام از لپ تاپ ها برای یک کاری ساخته شده اند، نمی توان به صورت دقیق گفت: بهترین برند کدام است! و اینکه بیشتر لپ تاپ ها فقط از لحاظ طراحی و نمایشگر باهم تفاوت دارند. زیرا تمام پردازنده های لپتاپ هارا Intel یا AMD می سازند و از کارت گرافیک های AMD Radeon و NVIDIA استفاده می نمایند.

MSI:

در سال ۲۰۱۹ MSI دارای بیشترین جوایز از جمله بهترین کیفیت ساخت لپ تاپ ها را ازآن خود کرد. با ارایه جدید ترین سری GS,GE,GT,WT تقریبا تا اینجای کار بهترین برند سال هست.

ASUS:

ایسوس با طراحی های جدید و منحصربه فرد در سری ROG خود گرد و خاکی به پا نموده و جزو بهترین و فغالترین برند های سال ۲۰۱۹ است.

Razer:

ریزر شرکتی است که به صورت تخصصی بر روی لوازم گیمینگ کار میکند. دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمر های سر تا سر دنیا است.

Lenovo:

Lenovo با ارایه ThinkPad X. 1 Carbon محصول فوق العاده Lenovo تنها لپ تاپی بود که در آنالیز های اجرا شده ۵ ستاره کامل در سال گذشته ازآن خود کرد، ۵۳ درصد از لپ تاپ های این شرکت ۴ ستاره یا بالاتر را به دست آورده اند. با این حال، امتیازات پشتیبانی فنی Lenovo از سال گذشته کاهش یافته است و باعث شده در رقابت با Hp و Dell کاملا مو به مو حرکت کند.

Hp:

پس از گذراندن سال هایی که اچ پی همواره بهترین برند سال میشد. در سال ۲۰۱۸ با وجود لپ تاپ های قدرتمند Hp شرکت Lenovo از آن پیشی گرفت.

Dell:

شرکت دل همواره جزو بهترین برند ها در لپ تاپ بوده، زیرا دارای همه نوعی لپ تاپ بوده، از سری Alienware که مخصوص بازی های رایانه ای طراحی شده تا سری Precision از جمله بهترین لپ تاپ های برای کارای گرافیکی به شمار می آید.

بهترین برند ها از لحاظ قیمت

بین کاربران علاقه مند به لپ تاپ ها برند های Dell,Hp,Asus,Lenovo,MSI بیشترین خرید را دارند. به دلیل امکانات و سخت افزار خوب و سطح بالا با قیمتی مناسب.

بهترین برند از لحاظ کارایی و کیفیت

Apple:

شرکت عظیم اپل دارای بالاترین کیفیت ساخت بین تمامی لپ تاپ ها را در اختیار دارد، اما با وجود قیمت بسیار بالایی که محصولات اپل دارند از جمله MacBook های اپل تا حدودی فروش این محصول را کم نموده است.

منبع: فرادید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 361 views بار دسته بندی : تعاریف و اصطلاحات تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.