آتی کاوان پارس بهره برداری آزمایشی سامانه اینوگام در سالروز آزادسازی خرمشهر - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تهران (پانا) – مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از بهره برداری آزمایشی سامانه اینوگام در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، امیر محسنی در این باره گفت: این ایده در شرایط کرونایی طراحی و در حال حاضر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی های ما چاقی و اضافه وزن شهروندان در ایام کرونا بود، ادامه داد: این نگرانی باعث شد با همکاری سازمان ورزش و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس این سامانه راه اندازی شود؛ چراکه براساس آمارها دانش آموزان ما بعد از سرانجام تحصیلاتشان در دبیرستان اضافه وزن دارند.

وی با بیان اینکه سامانه اینوگام یک سوپر اپلیکشن است، اضافه نمود: این سامانه با موضوع سلامتی و تندرستی شهروندان تهرانی راه اندازی شده است و مجموعه ای از چند نرم افزار است که ورزش هایی همچون راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری، کوهپیمایی، ورزش های هوازی، شرکت در رویدادهای ورزشی، شرکت در رویدادهای مذهبی همچون اربعین و شامل هرگونه فعالیتی است تا سرویس و خدماتی را با ارایه تخفیف در اختیار شهروندان قرار دهد.

محسنی با اشاره به اینکه سامانه اینوگام در حال حاضر از چندین درگاه نرم افزاری قابل دسترسی است، اظهار کرد: شهروندان می توانند از درگاه های تهران من، سایت اینوگام و همچنین varzesh.tehran.ir از این سامانه بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، با اشاره به ارایه تخفیفات در نظر گرفته شده در سامانه اینوگام گفت: این اپلیکشن مخاطبان ۷ گانه ای را در بر می گیرد و شهروندان با استفاده از این اپلیکشن می توانند می توانند از کدهای تخفیف بهره مند شوند. باشگاه های ورزشی، پزشکان و کارشناسان تغدیه و سلامت، فروشندگان لوازم ورزشی، شرکت ها و سازمان های ارایه دهنده کالاهای ورزشی، ورزشکاران و همچنین نهادها و سازمان های ذی نفع که پیاده روی و ورزش را تبلیغ می کنند. همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه، امتیاز خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.