آتی کاوان پارس تشدید رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان شرقی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از تشدید رگبار باران و رعد و برق از بعد از ظهر امروز سه شنبه چهارم خرداد در استان اطلاع داد.

افشین ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که سامانه بارشی از بعد از ظهر روز سه شنبه چهار خرداد تا روز چهارشنبه پنج خرداد تشدید یافته و کلیه نواحی استان به ویژه نیمه جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به تشدید رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، اضافه کرد: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و اصابت صاعقه و هم چنین احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی دور از انتظار نبوده و توصیه می گردد مردم از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی اجتناب گردد.

وی ادامه داد: با توجه به این که وزش باد گاهی تا شدید پیش بینی شده است، احتمال پرتاب اشیا، شکستن شاخه های درختان و آسیب به سازه های سبک دور از انتظار نبوده و از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست های فلزی، کابل های برق دوری و عدم توقف در این مکان ها، توصیه می گردد.

ابراهیمی تاکید نمود: به هم استانی های عزیز توصیه می گردد تا اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به عمل آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 436 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 21 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها