آتی کاوان پارس تور ارزان روسیه: بیشترین موارد ابتلای نو به کرونا در روسیه از تیر ماه - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، با شناسایی بیش از ۲۴ هزار مورد نو آلودگی، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۷ میلیون و ۵۳۵ هزار نفر افزایش یافته، حدود ۶۳۵ هزار بیمار تحت درمان بوده و بیش از ۲۰۸ هزار نفر جان خود را در اثر این عفونت از دست داده اند.

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (آدینه) خاطرنشان کرد که تعداد موارد تأیید شده از بیماری کووید-۱۹ در این کشور طی یک روز گذشته ۲۴ هزار و ۵۲۲ مورد افزایش یافت که بیشترین اندازه آلودگی روزانه از تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر ماه گذشته) به اینطرف است. در مجموع تعداد افراد مبتلا به این عفونت در روسیه به ۷ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۵۴۸ نفر رسیده است.

بیشترین موارد ابتلای نو به کووید-۱۹ در یه کانون اصلی شیوع این بیماری: در شهر مسکو- ۳ هزار و ۹۹۳ نفر، در شهر سن پترزبورگ – دو هزار و ۲۸۱ نفر (بیشترین اندازه آلودگی روزانه از اواخر ماه ژانویه، اوایل بهمن ماه سال گذشته) و در منطقه مسکو هم یک هزار و ۳۳۹ نفر شناسایی شده است.

در حال حاضر، تعداد بیماران فعال کرونایی در تمامی ۸۵ منطقه فدرال روسیه به ۶۳۴ هزار و ۶۸۴ نفر افزایش یافته است.

این ستاد یادآور شد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه هم طی روز گذشته ۸۸۷ مورد افزایش یافت تا تعداد قربانیان این عفونت در کل دوره اپیدمی به ۲۰۸ هزار و ۱۴۲ نفر برسد. بیشترین موارد مرگ ناشی از کرونا در شهر مسکو- ۶۴ مورد، در شهر سن پترزبورگ- ۵۵ مورد، در منطقه سه وردلوفسک- ۴۰ مورد و در منطقه کراسنودارسک هم ۳۳ مورد گزارش شده است.

این در حالی است که تعداد شهروندان روس معالجه شده از عفونت کووید-۱۹ طی یک روز گذشته ۱۹ هزار و ۹۹۵ نفر افزایش یافته تا تعداد شهروندان روس درمان شده به ۶ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۷۲۲ نفر برسد. بدین ترتیب، اندازه بهبودی بیماران به سطح ۸۸٫۸ درصد کل افراد مبتلا کاهش یافته است.

در ۲۴ ساعت گذشته، دو هزار و ۱۸۹ بیمار در شهر مسکو و یک هزار و ۹۴۷ بیمار در شهر سن پترزبورگ بعد از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ها مرخص شدند.

این ستاد در مورد شرایط شیوع کرونا در مرکز روسیه هم خاطرنشان کرد که تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در شهر مسکو با افزایش ۳ هزار و ۹۹۳ مورد نو، در مجموع به یک میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۱۳ نفر رسیده است. با مرگ ۶۴ بیمار نو تعداد کل موارد مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در این شهر به ۲۹ هزار و ۴۴ نفر افزایش یافته است.

ضمن اینکه، با مرخص شدن دو هزار و ۱۸۹ بیمار دیگر در مرکز، در کل دوره شیوع ویروس کرونا، تا به امروز یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۲۲۶ نفر درمان شده اند و در حال حاضر تعداد بیماران فعال در شهر مسکو هم به ۱۱۶ هزار و ۶۴۳ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : سلامتی و پزشکی تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.