آتی کاوان پارس تور ایتالیا ارزان: پیاده روهای ونیز، زیبایی کشف نشده شهر روی آب - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، ونیز، یکی از شهرهای زیبای ایتالیا، مجموعه ای از چندین جزیره است که با کانال هایی به هم مرتبط می شوند. ونیز بزرگ ترین شهر بدون خودرو اروپایی است و رفت وآمد به صورت پیاده یا با قایق انجام می گردد. ویژگی ها و منظره ها جالب و معماری این شهر هر کسی را علاقه مند به تماشا آن می نماید، اما هر آن چه تا به حال در خصوص ونیز شنیدید تنها بخشی از شکوه این شهر است.

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

گردشگران هنگام تماشای چشم انداز ها مختلف در ونیز معمولا سر خود را به بالا می گیرند و با شگفتی به ساختمان های تاریخی و چشم انداز ها مختلف نگاه می نمایند، اما این تنها نیمی از این نمایش جالب است. نیمه دیگر آن زیر پاهایتان قرار گرفته است. معمولا جهانگرد ها و حتی خود ونیزی ها توجه چندانی به پیاده روهای موزاییکی زیبای شهر که هر روز بر روی آن راه می فرایند، نمی نمایند. عکاس آلمانی، سباستین اراس (Sebastian Erras)، سری به ونیز زده، اما این بار دوربینش را رو به زمین گرفته و عکس های جالبی از این هنر زیبا گرفته است.

سباستین چند ماه پیش که در مراکش بود متوجه پیاده روهای بسیار زیبای آن جا شد و وقتی به پاریس برگشت، آغاز به کشف پیاده روهای خاص کرد.

نمی دانم چرا چنین تنوعی در پیاده روهای پاریس است، این کار مثل جستجوی گنج است.

او سپس به ونیز رفت و همین کار را انجام داد.

جان جولیوس نورویچ (John Julius Norwich)، سفرنامه نویس، می گوید:

در شهری بر روی آب، بازتاب لرزان کلیساها و قصرها، چشم ونیزی ها را به سمت خود خیره می نماید. این چشم انداز با پیاده روهای مجلل لذت بخش تر هم می گردد. سنگ فرش موضوع مهمی در ونیز است. سنگ جلوی نم و رطوبت تالاب ها را می گیرد و بعلاوه گرمای تابستان را دفع می نماید.

Palazzo-Pisani-Moretta

سباستین می گوید:

من کنجکاو بودم که جنبه دیگر ونیز را که احتمالا ناشناخته مانده بود، کشف کنم. بسیاری از سنگفرش ها در کلیساها و مقبره ها ناشناخته است. بسیاری از مردمی که آن جا زندگی می کردند به من می گفتند که جالب است که ما هر روز روی این سنگفرش ها راه می رویم، ولی تا به حال به آن ها توجه نکرده بودیم.

Palazzo-Pisani-Moretta

Scuola-Grande-San-Giovanni-Evangelista

Scuola-Grande-San-Giovanni-Evangelista

Scuola-Grande-di-San-Rocco

Sestiere-di-San-Marco

Laboratorio-Orsoni

Negozio-Olivetti-Piazza-San-Marco

Caffè-Florian

Sale-Apollinee,-Teatro-La-Fenice

بیایید ا ز این به بعد ما هم توجهی به زیر پایمان کنیم!

منبع: کجارو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 17 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.