آتی کاوان پارس تونی هاوک 1 و 2 بازسازی و در قالب یک بازی عرضه می گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شرکت بازی سازی اکتیویژن از بازسازی دو قسمت نخست مجموعه بازی تونی هاوک برای کنسول های نسل فعلی رونمایی نموده است. این بازی که Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 نام گرفته قرار است تمام مراحل و شخصیت های دو قسمت نخست سری تونی هاوک را با کیفیتی مدرن در اختیار هواداران این مجموعه بازی ها قرار دهد.

پیدایش مجموعه بازی های تونی هاوک و مشخصا دو قسمت اول این سری بازی ها به کنسول پلی استیشن وان بازمی گردد؛ زمانی که اسکیت برد سواری جذاب ترین ورزش و مهارت دوران خود محسوب می شد. بازی های تونی هاوک با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده و لیستی از بهترین موسیقی های پانک و راک دهه نود، توانستند به یکی از بزرگترین مجموعه های بازی زمان خود تبدیل شوند. با این حال، با فروکش کردن تب اسکیت برد و صد البته افت بسیار زیاد کیفیت سری بازی های تونی هاوک، این بازی ها به کلی فراموش شدند؛ مثل شخص تونی هاوک. اکتیویژن هم متوجه شده است که اگر می خواهد تونی هاوک جدید بسازد، باید سراغ هواداران قدیمی و اصلی مجموعه برود و در حرکتی احتمالا صحیح، دو بازی نخست تونی هاوک را بازسازی نموده است.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 قرار است تمام مراحل و زمین های دو بازی اصلی مجموعه، شخصیت ها، حرکت های قدیمی و حالت های بازی را در خود داشته باشد. نکته جالب تر، استفاده از آهنگ های بازی های اصلی تونی هاوک است. البته مشخصا گفته شده تعدادی از آهنگ های معروف و محبوب، در نتیجه احتمالا نمی توانیم انتظار بازگشت تمام قطعات موسیقی دو تونی هاوک اصلی را داشته باشیم. قابلیت کاملا جدید Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 پشتیبانی از بخش چند نفره آنلاین است. دو بخش معروف ساخت شخصیت و ساخت و زمین هم در این بازسازی با مجموعه ای از قابلیت های تازه دوباره طراحی شده اند.

اکتیویژن گفته است که بازی با وضوح تصویر ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا خواهد شد، ولی اشاره ننموده است روی چه پلتفرم و کنسول هایی قرار است شاهد این کیفیت اجرا باشیم.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد. نسخه ای ۱۰۰ دلاری هم از بازی در نظر گرفته شده است که همراه با یک اسکیت برد عرضه می گردد. این اسکیت برد امضای تونی هاوک را هم روی خود جای داده است. البته این امضا چاپ شده است.

عرضه بازی بازی برای سه پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر و تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) در نظر گرفته شده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : معماری و عمران تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.