آتی کاوان پارس توهین حمید فرخ نژاد به کل مردم ایران - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرنگاران:ویدیو صحبت های جنجالی حمید فرخ نژاد بازیگر مرد مشهور تلویزیون و سینما که نباید هیچوقت فراموش کنیم.

حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . چندی پیش حمید فرخ نژاد در یک ویدیو گفت که کل مردم ایران فدای بچه ام ! کاربران فضای مجازی این مصاحبه جنجالی حمید فرخ نژاد که می گوید ۸۰ میلیون ایرانی فدای بچم را میکس نموده اند و یک کلیپ بسیار جالب از آن ساخته اند.حمید فرخ نژاد در ایران کسب عایدی می نماید و معادل دلاری آن را برای خانواده اش در خارج از کشور می فرستد (این را خودش گفته است). حمید فرخ نژاد این روزها با سریال میدان سرخ مهمان شبکه نمایش خانگی است.

برنده شدن سیمرغ حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد سال جاری در جشنواره فجر جایزه برد و سال خوبی برای او بود، ضمن تشکر از هیئت داوران بخش سینمای سعادت، از برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر تشکر کرد و اضافه نمود: خوشحالم که آقای عسگرپور برخلاف بعضی از همکارانشان نترسیدند و این فیلم را در جشنواره جهانی پذیرفتند چون هنوز هم نمی دانم چرا این فیلم در جشنواره ملی نبود اما خوشحالیم که میجر در جشنواره ای دیده شد که از لحاظ ارزش گذاری، صندلی معتبری دارد. برترین بازیگر سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در انتهای صحبت هایش گفت: خیلی دوست داشتم که استادم خسرو سینایی در جمع ما بود و این فیلم را دیدن می کرد. از همین جا، این جایزه را به پاس بزرگواری ای که داشتند به ایشان تقدیم می کنم. روحشان شاد. سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما در تهران برگزار گردید.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 447 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 10 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.