آتی کاوان پارس تکنیک های آرایش چهره در فصل سرما - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، آرایش کردن در هر فصلی اصول خاص خودش را دارد. رژلبی که در تابستان استفاده می کنید در زمستان به کارتان نمی آید و رنگ سایه چشم و رژگونه بهار با پاییز متفاوت است. ۶ تکنیک یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان را از دو سایت Be Beautiful و wiki HOW در مجله ما بخوانید.

کرم پودر و پنکیک یک درجه روشن تر

نخستین مورد از تکنیک های یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان استفاده از یک کرم پودر یا پنکیک یک درجه روشن تر از رنگ پوست طبیعی خودتان بهره ببرید. یادتان باشد پنکیک یا کرم پودر یک درجه تیره تر از رنگ پوست تان برای آرایش تابستانی مناسب است. از آن جایی که پوست معمولا در فصل زمستان خشک و گاهی پوسته پوسته می گردد حتما قبلا از استفاده از کرم پودر و پنکیک از مرطوب کننده و آبرسان مناسب پوست خود بهره ببرید. اگر برای یک مهمانی قرار است آرایش کنید با استفاده از هایلایتر متناسب با رنگ کرم یا پنکیک قسمت بالای گونه ها را براق و برجسته تر کنید.

مداد ابرو رنگ طبیعی

اجازه بدهید برای چهارمین مورد از تکنیک های یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان انتخاب یک مداد ابروی مناسب است. بهتر است ابروها در فصل زمستان پرتر و پهن تر از سایر فصول باشند. ابروهای تان را نازک نکنید و برای انتخاب رنگ مداد ابرو از رنگ های طبیعی یا یک درجه روشن تر از رنگ ابروی خودتان بهره ببرید.

رژلب براق برای آرایش روزانه و تیره برای آرایش شب

یکی دیگر از تکنیک های یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان استفاده از رژلب های براق است. برای یک آرایش ملایم روزانه یک رژلب براق متناسب با رنگ رژگونه و آرایش کلی صورت تان است. برای مهمانی های تابستانی اما قضیه کاملا متفاوت است. بهترین رنگ های رژلب رنگ های تیره هستند. به عقیده کارشناسان زیبایی وجود یک رژلب تیره با تم قهوه ای، بنفش بادمجانی یا حتی زرشکی برای فصل زمستان در کیف آرایش شما امری لازم است. پیشنهاد ما به شما این است که برای مهمانی های شب در فصل زمستان به هیچ عنوان سراغ رنگ های رژلب نارنجی، صورتی و گلبهی ملایم نروید. به این ترتیب رنگ رژلب هم با رنگ های تیره یا خنثی مرسوم لباس های زمستانی هم ست می گردد.

سایه چشم را با توجه به رنگ پوست تان انتخاب کنید

اگر رنگ پوست تان روشن است از سایه چشم نقره ای براق و اگر تن پوست تان تیره است از سایه چشم طلایی برای زیرسازی سایه در فصل زمستان بهره ببرید. برای سایه دوم از رنگ متالیک بهره ببرید و سایه نهایی را یک مشکی براق انتخاب کنید. برای سایه مشکی تمام برس سایه را به سایه مشکی آغشته نکنید، کمی سایه مشکی به برس سایه بمالید و آن را روی پلک محو کنید. در مجموع یکی از بهترین رنگ های سایه برای آرایش مناسب زمستان رنگ های مسی، برنز و طلایی و ترکیب این رنگ ها با دودی و مشکی است.

رژگونه تیره نزنید

یکی دیگر از تکنیک های یک آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان انتخاب یک رژگونه مناسب رنگ پوست و البته متناسب با رنگ پنکیک یا کرم پودرتان است. در فصل زمستان رژگونه را دو درجه تیره تر از رنگ پوست انتخاب کنید اما به هیچ وجه سراغ رنگ های تیره رژگونه نروید. رنگ های تیره رژگونه برای فصل تابستان مناسب هستند و آرایش زمستانی شما را مصنوعی و بد ظاهر نشان می دهند. بهترین رنگ های رژلب برای فصل تابستان صورتی، هلویی ملایم و گلبهی هستند. نحوه رژگونه زدن برای یک آرایش طبیعی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از برس های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه ها برجسته تر دیده می شوند.

خط چشم و ریمل رنگی ممنوع

خط چشم های رنگی اگر چه جذاب و شاد هستند اما اگر به آن ها علاقه دارید باید بدانید که برای فصل تابستان مناسب هستند. بهترین رنگ خط چشم برای یک آرایش زمستانی مشکی است. ریمل های رنگی هم برای آرایش زمستانی مناسب نیستند. بهترین رنگ ریمل برای فصل زمستان مشکی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : سبک زندگی تاريخ : 2 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها