آتی کاوان پارس جام جهانی فوتسال، ایران با شکست آمریکا 6 امتیازی شد، شاگردان ناظم الشریعه صعودشان را قطعی کردند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی مقابل آمریکا به مرحله حذفی جام جهانی فوتسال صعود کرد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران در دومین ملاقات خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (آدینه) به مصاف تیم آمریکا رفت که این ملاقات با پیروزی ۴ بر ۲ تیم ملی کشورمان به انتها رسید.

در این مسابقه تیم ایران با ترکیب صمیمی، حسن زاده ، جاوید، محمد شجری و مسلم اولادقباد بازی را آغاز کرد اما خیلی زود و در دقیقه ۲ بازی، علیرضا صمیمی روی یک اشتباه و به علت مهار توپ خارج از محوطه جریمه از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و پس از این اتفاق باقر محمدی جایگزین این دروازه بان شد.

پس از اخراج صمیمی و در زمانی که ایران ۴ نفره به بازی خود ادامه می داد، آمریکا در عین ناباوری گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه فرهاد توکلی، مهدی جاوید و اسماعیل پور سه گل برای تیم ایران به ثمر رساندند تا نیمه نخست با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم ملی کشورمان به انتها برسد.

در نیمه دوم و در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم ایران بود، ملی پوشان کشورمان با بی دقتی نتوانستند از فرصت های خود استفاده نمایند و در این شرایط بازهم تیم آمریکا از تعلل بازیکنان ایران استفاده کرد و گل دوم خود را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد. این انتها کار نبود و در ادامه تیم آمریکا به پاورپلی روی آورد که در این شرایط سعید احمد عباسی توانست با توپ ربایی گل چهارم را برای کشورمان به ثمر برساند.

تیم ایران که در ملاقات نخست خود هم با نتیجه ۳ بر ۲ صربستان را شکست داده بود، با پیروزی در این مسابقه ۶ امتیازی شد و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کرد. شاگردان ناظم الشریعه در ملاقات سوم خود در گروه F روز دوشنبه به مصاف آرژانتین خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 19 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.