آتی کاوان پارس جام والیبال کنفدراسیون آسیا، بانوان ایران مغلوب کره ای ها شدند، عنوان پنجمی پرید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تیم ملی والیبال بانوان ایران که برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی آسیا امروز به مصاف کره جنوبی رفته بود برابر این تیم بازنده شد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های AVCCUP امروز(شنبه) دو تیم ملی بانوان ایران و کره جنوبی به مصاف هم رفتند. این دیدار در شرایطی برگزار گردید که تیم برنده برای کسب عنوان پنجم وششم فردا رقابت خود را برگزار خواهد نمود. عنوانی که می توانست برای ایران رقم بخورد اما متاسفانه تیم ملی بانوان ایران در تقابل با چشم بادامی ها نتواست نتیجه بگیرد و با قبول شکست ۳ بر یک این بازی را به خاتمه برد.

دربازی امروز ملی پوشان کشورمان شروع بسیار خوبی داشتند و ست نخست را با نتیجه بسیار عالی ۲۵-۱۲ به سود خود به خاتمه بردند. بانوان ایران برای نخستین بار در تاریخ مسابقات یک ست را از کره ای ها بگیرند.

اما در ست دوم کره ای نگذاشتند بازی خوب ملی پوشان کشورمان ادامه پیدا کند و در این ست با نتیجه ۲۶-۲۴ پیروز میدان شدند. بازیکنان ایران ست سوم را در حالی شروع کردند که در این ست سرویس های خوبی را به ثمر نرساندند. دریافت های خوب کره ای ها نیز باعث شد تا کره ای در این ست نیزبا امتیاز ۲۵-۱۶به پیروزی برسند.

ست چهارم نیز کره ای ها با سرعت بالای خود نتیجه را به سود خود پیش بردند. در این ست با امتیاز ۲۵-۱۹ به پیروزی رسیدند.

به این ترتیب تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برای کسب عنوان هفتم و هشتم فردا به مصاف استرالیا می رود. دو تیم کره جنوبی و ویتنام نیز برای کسب صندلی پنجم و ششم آسیا به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 31 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها