آتی کاوان پارس خبرنگاران فوت 2 تن از کادر درمانی سبزوار ارتباطی به واکسن کرونا نداشته است - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، سبزوار- خبرنگاران- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخلاف مطالب منتشر شده در بعضی از شبکه های اجتماعی شهرستان، فوت ۲ تن از کادر درمانی سبزوار طی چند روز گذشته ارتباطی به تزریق واکسن کرونا نداشته است.

محمد باقرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: یکی از متوفیان بر اثر پارگی آئورت، جان خود را از دست داده است و دیگری نیز شب گذشته در محیطی خارج از بیمارستان فوت نموده است.

وی با بیان این که تا به امروز فوت و یا مرگ مشکوک ناشی از تزریق واکسن کرونا در بین کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رخ نداده است توضیح داد: حدود ۹۰ درصد از پرسنل فعال در بخش کرونای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تا به امروز عوارض خاصی بعد از تزریق واکسن کرونا در بین افراد دریافت نماینده در زیر مجموعه این دانشگاه مشاهده نشده است.

باقرزاده اضافه نمود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 312 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.