آتی کاوان پارس خودروی تسلا S با سقف تمام شیشه ای - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تسلا در مدل S خود از سقف شیشه‌ای مخصوصی استفاده کرده که کاملا ویژه بوده و فیلتری برای عبور اشعه UV و گرمای خورشید است.

این سقف شیشه‌ای در مدل تسلا S تا ۹۸ درصد از عبور اشعه UV و ۸۱ درصد از عبور گرما جلوگیری می‌کند. نگران ۱۹ درصد باقی‌مانده از گرمایی که جذب اتومبیل می‌شود، نگران نشوید، چرا که راننده به وسیله‌ی موبایل خود می‌تواند سیستم تهویه مطبوع خودرو را روشن کند و یک رانندگی لذت‌بخش را تجربه کند و با استفاده از خودروی برقی تسلا، گامی در راستای پاکیزگی محیط زیست بردارد.

سقف شیشه‌ای در این خودرو به عنوان یک آپشن اضافی بوده و هزینه آن ۱۵۰۰ دلار است. یکی دیگر از آپشن‌های مدل s، حالت رانندگی Ludacris می‌باشد که تنها در قوی‌ترین مدل S یعنی P100D از این آپشن استفاده شده است. 

تسلا مدل S با سقف شیشه ای

تسلا سدان S را با باتری که ظرفیت ۶۰ کیلووات ساعتی دارد، عرضه نمی‌کند و مدل تسلا S که قیمت پایه آن ۷۴ هزار و ۵۰۰ دلار است را با با باتری ۷۵ کیلووات ساعتی عرضه خواهد کرد. با این که مدل قبلی با باتری ۶۰ کیلوواتی قیمتی معادل ۶۸ هزار دلار داشت، اما مشتریان را ناراضی کرده بود.

تسلا همچنین اعلام کرده است که مدل ۳ این کمپانی محافط محیط زیست، با قیمتی ارزان‌تر و با پایه‌ی قیمتی ۳۵ هزار دلار عرضه خواهد شد. که یک رقیب برای خودروی مدل S خواهد بود. مدل S  فقط تا پایان ۱۶ آوریل ۲۰۱۷ با باتری ۶۰ کیلوواتی عرضه خواهد شد و بعد از پایان این زمان، این خودرو با قیمتی بیشتر و باتری‌ای با ظرفیت بالاتر به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

تسلا کمپانی پیش‌رو در حفظ محیط زیست می‌باشد و تلاش می‌کند با ساخت نسل جدیدی از سقف‌های سفالی خانه‌ها، از انرژی خورشید برای تامین برق خانه‌ها استفاده کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 9 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.