آتی کاوان پارس سریال عاشقانه و بازیگران مطرح آن - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مجموعه (عاشقانه) بازیگرانی همچوان محمد رضا گلزار ئو مهناز افشار را دارد و کرگردان آن منوچهر هادی بوده که این مجموعه در حال حاضر در شمال شهر مشغول به تصویربرداری است.

بازی پانته آ بهرام و حمیدرضا پگاه در این مجموعه به پایان رسیده است و طبق برنامه‌ریزی که سازندگان این سریال دارند، تصویربرداری تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

سازندگان این سریال که بازیگران مطرح سینمایی را دارد، نگرانی خود را در مورد این که مجموعه عاشقانه به صوت غیر قانونی در سایت‌های  غیر معتبر به فروش می‌رسند، اعلام کردند و از طرفداران این سریال درخواست کردند که با خرید نسخه اورجینال این مجموعه برای تدام یافتن آن کمک کنند.

بیانیه منتشر شده به این صورت بوده: متأسفیم اعلام کنیم که از زمان توزیع سریال عاشقانه تا به حال چند میلیون بار از سوی برخی کاربران به صورت غیر قانونی دیده شده است. با این حال خوشحال هستیم که در کنار بارگذاری و فروش غیر قانونی توسط برخی سایت های غیرمعتبر، خوشبختانه بسیاری از مخاطبان نیز در حمایت از سازندگان این سریال نسخه اورجینال این سریال را تهیه کرده‌اند و همین امر باعث دلگرمی ما در این مسیر شده است.

بازیگران سریال عاشقانه

مهناز افشار در نقش گیسو، محمدرضا گلزار، بهاره کیان افشار، ساره بیات، فرزاد فرزین، شمسی فضل اللهی، حمیدرضا پگاه، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی و یکتا ناصر از بازیگران سریال عاشقانه هستند.

هومن کبیری و مهدی گلستانه تهیه کنندگان این مجموعه و محمدرضا نادری و میلاد علینقی نیز سرمایه گذاران این پروژه می‌باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : فرهنگ و هنر تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها