آتی کاوان پارس شرکت های فیلیپس و اپل همکاری خواهند کرد ، تطابق چراغ های هوشمند با دستیار صوتی سیری - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شرکت های فیلیپس و اپل همکاری خواهند کرد. این خبری است که اخیرا از سوی شرکت فیلیپس در جریان نمایشگاه IFA مطرح گردیده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، چراغ های هوشمند فیلیپس موسوم به Hue با استفاده از میانبرهای سیری کنترل خواهند شد.

بر این اساس کاربران به زودی قادر خواهند بود تغییرات نور رنگی را با استفاده از فرمان های میانبر تنظیم نمایند. چراغ های هوشمند فیلیپس را می توان جزو پر طرفدارترین محصولات این شرکت دانست.البته پیش بینی می گردد با همکاری شرکت های فیلیپس و اپل نرخ موفقیت و محبوبیت این چراغ های رنگی دو چندان گردد.

پیش بینی می گردد این همکاری در قالب بخشی از برنامهApples Home انجام گرددبرای مثال کاربران می توانند تعدادی دستور از پیش مشخص گردیده برای چراغ های هوشمند طراحی نمایند و یا حتی تنظیمات را به دستیار سیری واگذار نمایند.

به عنوان مثال، کاربر می گویدسلام سیری، من را سر ساعت بیدار کن . بر این اساس پس از زنگ زدن موبایل هوشمندتان در صبح همزمان چراغ های رنگی هوشند فیلیپس به شما هشدار بیداری می دهند. یا هم ریتم با موسیقی که از موبایلتان پخش می گردد خاموش و روشن می گردد. جالب تر از همه این که می توانید چراغ ها را موقعیت مکانی گوشی خود هماهنگ کنید تا پیش از رسیدنتان به خانه روشن گردد.

منبع: انتخاب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : همایشها و نمایشگاه ها تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.