آتی کاوان پارس شمخانی در پیام تبریک سال نو نقش اصحاب رسانه را در امنیت ملی تعیین کننده دانست - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی ضمن تبریک سال نو نقش اصحاب رسانه را در امنیت ملی تعیین کننده دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به خبرنگاران و مدیران رسانه‌های کشور فرا رسیدن سال نو را تبریک و از زحمات آنها به عنوان جهادگران عرصه تولید قدرت نرم نظام اسلامی قدردانی کرد.

امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال نو از تلاش و زحمات خبرنگاران و مدیران رسانه‌های کشور به عنوان جهادگران عرصه تولید قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا محول الحول والاحوال، یا مدبر اللیل و النهار، حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه سال جدید و آغاز بهار طبیعت و با توسل به انفاس قدسیه امام محمد باقر و امام علی الهادی علیهما السلام ضمن تبریک این ایام فرخنده، به سهم خود از نقش تعیین کننده شبکه اطلاع رسانی کشور در تقویت امنیت ملی پایدار و کم نظیر جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهیدان و مجاهدت بی وقفه سربازان مخلص این عرصه خطیر می‌باشد، سپاسگزاری می‌کنم. بی شک تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه و قلم به ویژه خبرنگاران سختکوش و متعهد در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مسئولانه رخدادها و فراز و فرودهای متعدد داخلی و خارجی در سال ۱۳۹۶ نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه و پیشبرد اهداف عالی کشور داشته است.

امیدوارم در سال آینده و در سایه هوشمندی، تیزبینی و تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه بتوانیم با تداوم همکاری‌های مشترک، شتاب بیشتری برای دستیابی به اهداف و منافع ملی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ایجاد کنیم.

سالی سرشار از موفقیت، سربلندی و شادکامی را برای یکایک همکاران بلافصل خود در عرصه رسانه و اطلاع رسانی آرزو می‌کنم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 336 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها