آتی کاوان پارس شورلت کامارو این بار با 4 سیلندر - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کمپانی جنرال موتورز نسل ششم شورلت کامارو را برای کاهش مصرف سوخت آن، با ۴ سیلندر ساخته است. اما همچنان کامارو قدرتمند، ارزان و عضلانی بوده و طرفداران بسیاری دارد.

به نظر یک موتور ۲ لیتری برای یک خودروی عضلانی مناسب نیست اما موتور شورلت کامارو نسل ششم فراتر از حد انتظار عمل می‌کند. استفاده از فناوری تزریق مستقیم سوخت، توربوشارژر و سایر تکنولوژی ها سبب شده است که این موتور، قادر باشد ۲۷۵ اسب‌بخار و گشتاوری بالای ۴۰۰ نیوتن‌متر تولید کند.

شورلت کامارو ۴ سیلندری، بیشترین میزان توان و گشتاور خود را در دورهایی بالاتر از ۳۰۰۰ نشان می‌دهد، بنابراین برای بالا بردن کارایی موتور باید دور موتور آن را بالا نگه داشت.شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از ۶ ثانیه بوده و شتاب قابل توجهی نسبت به وزن و قدرت موتور خود دارد.

این نسخه ۴ سیلندری کامارو RS ایرادی در قسمت گیربکس آن دارد که اگرچه در ابتدای حرکت ماشین مشخص نمی‌گردد، گیربکس این خودرو آن طور که جنرال موتورز از آن تعریف می‌کند نبوده و باید آن را بازنگری کند.

فضای داخلی شورلت کامارو

کاماروی چهار سیلندر بسیار کم مصرف بوده و طبق آماری که از آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) در مورد این خودرو منشر شده است، این اتومبیل در شهر ۱۱٫۲ و در جاده ۷٫۸  لیتر سوخت مصرف می‌کند.

برای بهتر شدن این مدل از شورلت کامارو پکیجی ۱,۹۵۰ دلاری در نظر گرفته شده است که رینگ های زیبای ۲۰ اینچی با لاستیک های ران فلت (پنچر رو)، چراغ های اصلی HID (با نوردهی بهتر نسبت به نسخه معمولی)، چراغ های عقب LED از ویژگی‌های این پکیج هستند.

طراحی عقب شورلت کامارو

به دلیل سیستم تعلیق خشکی که دارد تمام ناهمواری‌های مسیر را حس خواهید کرد اما سیستم هندلینگ این خودرو عالی بوده و راننده تمایل و جرات بیشتری برای عبور از پیچ‌های سخت را پیدا می کند و تغییر مسیر به آسانی صورت گرفته و خودرو حرکات قابل پیش‎‌بینی از خود بروز می‌دهد.

با اینکه نسخه ۸ سیلندر این خودرو به نام SS برای مانورهای سنگین و چرخاندن خودرو مناسب است، اما این خودرو کم مصرف با قیمیی مقرون‌به‌صرفه از این هیولا کم نمی‌آورد و توان مقابله با آن را دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 10 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.