آتی کاوان پارس عکس، الناز شاکردوست و هوتن صبور سر سفره ناهار - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرنگاران : الناز شاکردوست و هوتن صبور سر سفره ناهار سنتی نشستند.

الناز شاکردوست در فیلم های سینمایی زیادی مانند گل یخ ایفای نقش نموده است. فیلم شبی که ماه کامل شد هم فیلم دیگری است که با درخشش الناز شاکردوست همراه بود. الناز شاکردوست در این فیلم در نقش فائزه منصوری بوده است. الناز شاکردوست برای بازی در این فیلم توانست سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند. عکسی را که در ادامه می بینید الناز شاکردوست و هوتن صبور سر سفره ناهار نشسه اند.

پدرام شریفی بازیگر سینما عکسی از خود و همکارانش را به اشتراک گذاشته است.

در این عکس پدرام شریفی در کنار شبنم مقدمی، الناز شاکردوست و هوتن صبور سر سفره نهار قرار دارند.

این عکس در پشت صحنه فیلم شبی که ماه کامل شد ثبت شده است.

الناز شاکردوست و هوتن صبور سر سفره نهار نشستند.

شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است.

این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش عایدی و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین برترین فیلم، برترین کارگردانی، برترین بازیگر نقش اول مرد، برترین بازیگر نقش اول زن، برترین بازیگر نقش مکمل زن و برترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد.

در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن صبور، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی، آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

شبی که ماه کامل شد روایت دختر جوانی از منطقه ها جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می گردد و این در حالی است که پس از ازدواج بنا به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این جهت، برادرش با او همراه می گردد اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد. این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 477 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 30 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.