آتی کاوان پارس فرهاد مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شد؛ از او شکایت می کنیم - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به انتقاد فرهاد مجیدی از آذری جهرمی وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید مجید صدری درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: به همه طرفداران خوب و فهیم پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم همواره لبشان خندان و شاد باشد. از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر می کنم که باعث خوشحالی همه طرفداران پرسپولیس شده اند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اظهارات فرهاد مجیدی که در اظهارات خود بعد از دربی به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات توهین نموده بود گفت: متاسفانه بعد از بازی شاهد این بودیم که آقای مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به وزیر محترم ارتباطات توهین کردند. من شرمسار هستم یک فردی با این صراحت به وزیر محترم ارتباطات توهین کند. سرمربی استقلال به وزیر محترم جمهوری اسلامی ایران توهین نموده است. این درحالی است که آقای جهرمی قبلا هم در صفحه های شخصی خود اعلام نموده بود طرفدار پرسپولیس است و بنابراین حق دارند مثل یک شهروند کری خوانی کند و این یک کری ساده بود و در این مسائل بحث وزیر بودن او مطرح نیست. با این حال آقای مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شدند. ما حق خودمان می دانیم برای بی اخلاقی او نسبت به طرفدار خودمان، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کنیم که شاهد چنین مواردی دیگر نباشیم.

وی همچنین گفت: برای ما واجب است در خدمت طرفداران باشیم و به هیچکس اجازه نمی دهیم در هیچ جایگاهی به طرفدار ما توهین کند، بنابراین از باشگاه استقلال انتظار داریم به خاطر این بی احترامی با فرهاد مجیدی برخورد نموده و سریعا از طرفداران پرسپولیس، به ویژه وزیر ارتباطات عذرخواهی رسمی کند.

ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 541 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 27 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها