آتی کاوان پارس فروش فیلم فروشنده اسکاری اصغر فرهادی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، فیلم فروشند آخرین اثر اصغر فرهادی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان دریافت نمود. با ما همراه شوید تا از آمار فروش فیلم فروشنده با خبر شوید.

فیلم فروشنده با این که سالن‌های کمی برای نمایش در اختیار داشت، توانست به ۲۸امین فیلم پرفروش هفته سینمای آمریکا تبدیل شود، درست زمانی که پرفروش‌ترین فیلم آمریکا پنجاه طیف تاریک‌تر است. فروش این فیلم در کشور آمریکا تا به حال یک میلیون و ۱۱۲ هزار دلار بوده و کوهن مدیا مسئولیت نمایش این فیلم در آمریکا را به عهده گرفته است.

فیلم فروشنده برنده دو جایزه از جشنواره کن نیز بوده و تا به حال فروش خوبی در کشور فرانسه داشته است. فروشنده توانسته تا به حال در کشور فرانسه تا یک میلیون و ۸۴۰ هزار دلار فروش داشته باشد. کمپانی ممنتو در این کشور مسئول توزیع این فیلم تا به حال بوده است.

آمار فروش فیلم فروشنده در دیگر کشورها از این قرار است: 

ایتالیا با ۶۴۸ هزار دلار، یونان با ۹۱ هزار دلار، هلند با ۷۷ هزار دلار، کلمبیا با ۴۸ هزار دلار و پرتغال با ۲۳٫۵ هزار دلار.

بر اساس اطلاعاتی که از سایت IMDb به دست آمده، فیلم فروشنده ۱۲ ژانویه در استرالیا و یونان، دوم فوریه در آلمان، ۹ فوریه در آرژانتین، ۲۳ فوریه در پاراگوئه، ۱۰ مارس در نروژ، ۲۴ مارس در سوئد اکران شده است و ۳۱ مارس در بریتانیا، ۶ آوریل در دانمارک، ۲۷ آوریل در جمهوری چک و از ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۷ در سینماهای بلغارستان اکران خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : فرهنگ و هنر تاريخ : 9 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها