آتی کاوان پارس مشخصات فنی تبلت ایسوس Zenpad 3 8.0 Z581KL - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، ZenPad 3 8.0 تبلتی قدرتمند و بالارده از کمپانی ایسوس است که ارزش بالایی نسبت به قیمت خود دارد، در بازار ایران قیمت تبلت ایسوس Zenpad 3 8.0 Z581KL چیزی در حدود ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان است.

ZenPad 3 8.0 با یک نمایشگر ۸ اینچی، قیمتی ارزان و سخت‌افزار یک تبلت رده‌بالا و یک رقیب قدرتمند برای دیگر تبلت‌های بازار به حساب می‌آید. صفحه نمایش تبلت ذن ‌پد ۳ با دقت ۲K یعنی ۲۰۴۸*۱۵۳۶ پیکسل از نوع IPS است.

ذن‌پد ۳ هشت‌اینچی تنها ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت و ۳۲۰ گرم وزن دارد که جابجایی آن را راحتتر می‌کند. این تبلت به‌قدری باریک و سبک است که می‌توانید آن را در گوشه‌ای از کیفتان گذاشته و هر جایی با خود ببرید و از اینترنت نسل چهارم آن لذت ببرید و یا حتی مکالمه انجام دهید. در این تبلت‌ خوش‌دست به جای رابط میکرو USB از نسل جدید آن یعنی USB Type-C استفاده شده است تا کاربر ذن‌پد ۳ بتواند از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی بهره ببرد. هر چه از ویژگی‌های این تبلت بگوییم کم گفته‌ایم چون در عین حال که ارزان است به همان اندازه قدرتند است.

پردازنده این تبلت ۸ اینچی ایسوس از Snapdragon 650 شش هسته‌ای است که ۴ هسته‌ی آن دارای ۱٫۴ گیگاهرتز و ۲ هسته دیگر آن نیز قدرت پردازشی ۱٫۸ گیگاهرتزی دارد. این تبلت توانایی اجرای نرم‌افزار و بازی‌های سنگین را دارد، زیرا علاوه بر این پردازنده قوی، Adreno 510 و رمی ۴ گیگابایتی دارد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو، از رابط کاربری انحصاری ایسوس به نام ZenUI بهره برده که شبیه به محیط رابط کاربری استاندارد دستگاه‌های نکسوس است. ایسوس تعدادی ویجت، افکت گرافیکی و برنامه‌ی کاربردی به محیط رابط کاربری اضافه کرده  و بهبود زیادی در بخش تغییر تم (Theme) این رابط کاربری قابل مشاهده است.

بر قاب پشت این محصول، دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد. همچنین بر قاب جلویی این محصول، یک دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که برای انجام مکالمات ویدیویی مناسب به نظر می‌رسد.

تمام این قطعات توسط یک باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت ۴۶۸۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود. شرکت ASUS نیز ادعا کرده است که این باتری می‌تواند تا حداکثر ۱۰ ساعت در یک سیکل ترکیبی، شارژدهی این تبلت هشت‌اینچی را تضمین کند. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : علم و تکنولوژی تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.