آتی کاوان پارس مشخصات فنی خودروی اسپرت کیا سراتو 2017 - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مدل ۲۰۱۷ این خودرو که وارد بازار خودرو ایران نیز شده است فیس لیفتی جدید از نسل دوم این خودرو به حساب می‌آید. این مدل اسپرت از کیاموتورز طرفداران زیادی در ایران دارد.

کیا سراتو ۲۰۱۷ چراغ‌های جلو و عقب زیباتری نسبت به مدل قبلی داشته و این موتور از تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت (GDI) استفاده می‌کند.

موتور این خودرو که قدرتی ۱۵۶ اسب بخاری تولید می‌کند ۲ لیتر حجم داشته و ساختار آن مانند موتوری است که در هیوندای النترا جدید با نام Nu MPI استفاده شده است. دنده ۶ سرعته اتوماتیک این مدل از سری سراتو نیز رانندگی آسان و بی دغدقه‌ای برای شما مهیا خواهد کرد.

این مدل ۲۰۱۷ از کیا سراتو مدلی با توان ۱۷۳ اسب بخاری نیز دارد که از مدل قبلی قدرتمندتر و سریع‌تر است. هر دو پیشرانه این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر نزدیک به همی دارند و به ترتیب ۱۰٫۳ و ۱۰٫۵ ثانیه برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر نیاز دارند. به دلیل این که سیستم سوخت رسانی مدل قوی‌تر این خودرو حساسیت بالایی نسبت به کیفیت بنزین ما به شما خرید نسخخ ۱۵۶ اسب بخاری را پیشنهاد می‌کنیم.

 طراحی پشت کیا سراتو  2017

کیا سراتو مدل ۲۰۱۷ در کشورهایی چون روسیه، کره‎‌جنوبی و مکزیک به خط تولید رسیده است و از نظر فنی شباهت‌های زیادی با هیوندای النترا دارد، اما از نظر طراحی ظاهری بهتر از النترا می‌باشد.

این کمپانی برای خریداران این مدل آپش‌های متفاوتی در نظر گرفته است و به صورت پایه امکاناتی همچون گرم‎‌کن و سرد‌کن صندلی‌های جلو، ۶ ایربگ، کرزو کنترل،مانیتور، تهویه مطبوع دوگانه، ESP، پدال تعویض دنده پشت فرمان، صندلی چرمی، بلوتوث، فرمان سه حالته دارد.

فضای داخل کیا سراتو

قیمت این خودرو در بازار خودرو ایران معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 10 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.