آتی کاوان پارس موزه موجودات افسانه ای پاریس فرانسه - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، اگر به موجودات ماورائی و افسانه ای علاقه دارید، موزه ای در پاریس افتتاح شده که حسابی برایتان هیجان انگیز خواهد بود، موزه موجودات افسانه ای پاریس با هدف آشنایی گردشگران با افسانه های اروپایی و نحوه شکل گیری آنها پدید آمده است.

موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ای | اگر به موجودات نامیرا و تخیلی علاقه دارید، موزه‌ای هیجان انگیز در فرانسه وجود دارد که می‌تواند تا مدت‌ها فکر شما را مشغول نگه دارد. آنچه در این موزه می‌بینید، حاصل سال‌ها تحقیق درمورد موجودات نامیرا و ابزارهای به دام انداختن آن‌ها است.

بسیاری از ما در کودکی مجموعه داستان‌های هری پاتر را خواندیم و خاطرات بسیاری با کتاب‌ها و فیلم‌های آن داریم. از همان زمان که جی. کی. رولینگ داستان معروف هری پاتر را نوشت و ما را با دنیای تخیل و جادو آشتی دوباره داد، همه ما از کوچک و بزرگ، علاقه بسیاری به موجودات افسانه‌ای و تخیلی و تحقیق درمورد آن‌ها پیدا کردیم. استفانی مه‌یر نویسنده آمریکایی نیز با انتشار داستان گرگ و میش که درمورد خون‌آشام‌ها است، سبب شد علاقه به آگاهی درمورد این موجودات، خصوصاً خون آشام‌ها میان مردم بیشتر شود.

ژاکوئیز سرجنت فردی عجیب و بسیار متخصص با دانش بسیار درمورد مسائل خوفناک است که به تحقیق درمورد موجودات نامیرا و ابزارهای به دام انداختن آن‌ها می‌پردازد. او با افتتاح موزه‌ای در پاریس به نام موزه خون آشام‌ها و موجودات افسانه‌ای، نتایج تحقیقات خود درمورد ومپایریسم، باطن‌گرایی و فرهنگ عامه‌پسند را به نمایش گذاشت. وی سالیان بسیاری را صرف جمع‌آوری و ترجمه متون دشوار، جمع آوری اطلاعات تکمیلی درمورد دیوشناسی (دیمونولوژی) و فرهنگ و عقایدی که چنین موجوداتی را به وجود آورده بود کرد. چنین فعالیت گسترده‌ای در این زمینه سبب شد سرجنت، در داستان‌گویی، حاذق شده و داستان‌هایی از آثار مرموزی که جمع آوری کرده بود، برای بازدیدکنندگان بگوید. می‌توانید بر روی مبل مخمل قرمزی لم دهید و از شنیدن داستان مرموزی که درمورد تاریخچه پاریس و آرامگاه‌هایی که آئین‌های خون آشامی در آن‌ها انجام می‌شد، سلسله مراتب مسیحی قرون وسطایی و جنگ‌های صلیبی در برابر گناه و سحر و جادوی آدمخواری یا خرافات همیشگی درمورد موجودات نامیرا لذت ببرید.

ورودی سیاه و قرمز رنگ موزه خون آشام‌ها و موجودات افسانه‌ای، میان مسیر “لِ لیلا” در “اپل دو فرانس” قرار دارد. این در، رو به باغ عجیبی هدایت می‌شود که شبیه سازی شده از یک قبرستان است. خفاش‌های پلاستیکی و باقیمانده‌هایی از بدن انسان به شاخه‌های درختان چسبیده که مانند نشانه‌ای شوم و تیره برای بازدید کنندگان است. علاوه بر این‌ها، این موزه ظرافتی خالصانه دربرابر چشم‌های بازدید کنندگان به نمایش می‌گذارد که مجموعه ابزار مورد نیاز برای کشتن خون آشام‌ها، کلکسیونی از برخی لوازمی که در فیلم‌ها برای کشتن خون آشام‌ها استفاده شده، اسباب بازی‌هایی به شکل دراکولا و کتاب‌هایی آنتیک است که با دست زدن به آن‌ها، گرد و خاک بلند خواهد شد بس که قدیمی هستند. می‌توانید با تور فرانسه، به بازدید از این موزه مخوف بروید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 10 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.