آتی کاوان پارس میوه ای شبیه به سیب که جان دو کودک را گرفت - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، میوه مسوم یک درخت زندگی دو کودک کلمبیایی را به طرز غم انگیزی به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران به نقل از elbalad، یک میوه مسموم باعث شد که دو کودک با خوردن آن جانشان را از دست بدهند. این میوه از درختی در خانه مادربزرگ این دو کودک آویزان شده بود و آن ها برای خوردن این میوه وسوسه شدند. این دو کودک بر اثر خوردن این میوه سمی که به اشتباه تصور می کردند سیب است، جان باختند.

این خواهر و برادر که به ترتیب سه و پنج ساله بودند پس از خوردن میوه ها در باغ مادربزرگشان مسموم می شوند و پس از چند ساعت شروع به استفراغ شدید می کنند. این درخت کوچک که در زبان محلی به pola de toro یا huevo de toro معروف است در روستای مونتسیتو در شهر ریو د ارو، کلمبیا واقع شده بود.

خبرگزاری های محلی گزارش داده اند که خانواده این بچه ها در هنگام مرگشان در ونزوئلا حضور داشتند. همسایه آن ها گفت: بچه ها فکر می کردند که این میوه های سمی سیب هستند و به همین علت آن ها را خوردند.

بر اساس دیگر اخبار محلی، این خواهر و برادر پس از انتقال به بیمارستان، دو روز در بخش مراقبت های ویژه حضور داشتند و دختر بچه در اتاق مراقبت ویژه جانش را از دست می دهد. والدین این بچه ها تصمیم گرفتند از اداره کل کلمبیا کمک بگیرند تا تنها فرزند به جای مانده خود را به بیمارستان مجهزتری منتقل کنند. اگرچه این انتقال صورت گرفت، اما پسر بچه نیز در راه انتقال به بیمارستان دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 494 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.