آتی کاوان پارس کشاورز: مشتاق صعود ایران به فینال جام جهانی فوتسال هستیم - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال گفت: همه مشتاق آغاز مسابقات جام جهانی و صعود ایران به فینال هستیم، اما نباید فشاری روی تیم ملی باشد.

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران در جام دنیای ۲۰۲۱ لیتوانی گفت: تیم ملی در جام دنیای کار دشواری دارد، اما تیمی بسیار خوب و در هر پست بازیکنانی عالی داریم. یکی از برترین تیم ها را راهی جام دنیای نموده ایم و ان شاءالله با کوشش بازیکنان، ایران را در فینال مسابقات ببینیم.

وی درخصوص مصدومیت حسین طیبی و احمد اسماعیل پور اسم کرد: از این اتفاق خیلی ناراحت شدم. طیبی به دور حذفی مسابقات می رسد و امیدوارم اسماعیل پور هم مسئله ای نداشته باشد. مصدومیت بخشی از ورزش است و این مسائل برای بازیکنان رخ می دهد. کادر فنی حتماً تدابیری برای جایگزینی نفرات مصدوم اندیشیده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه ممکن است کادر فنی این تیم در نظر داشته باشند با شکست مقابل آرژانتین، در دور دوم مسابقات با قرعه راحت تری روبه رو شوند، اعلام کرد: من این استراتژی را قبول ندارم که مقابل یک تیم شکست بخوریم و اتفاقات را به گونه ای رقم بزنیم تا با تیم راحت تری بازی کنیم. این نظر شخصی من است و کادر فنی تیم ملی، مسائل را بهتر از من می فهمد. ایران تیم سوم دنیا و بسیار قدرتمند است و ان شاءالله همه را می بریم.

کشاورز در پاسخ به این سؤال که آیا ایران می تواند رتبه سوم خود را در دوره گذشته جام دنیای ارتقا بدهد یا خیر، گفت: تیم بسیار خوبی داریم و همه به تیم ملی انرژی مثبت می دهیم، اما نباید فشار زیادی به بازیکنان وارد کنیم که نتیجه به عکس بدهد. همه مشتاق آغاز مسابقات و صعود ایران به فینال هستیم، اما نباید فشاری روی تیم ملی باشد. امید زیادی به بازیکنان تیم ملی دارم و امیدوارم نتایج خوبی رقم بزنند. دعاگوی دوستان خوبم هستم و ان شاءالله با دست پُر به کشور بازگردند.

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درخصوص شرایط این تیم توضیح داد: تمرینات را به مدت یک هفته ادامه می دهیم و سپس سه روز استراحت می کنیم تا بازیکنان تمرین زده نشوند. ما بازیکنان ملی پوش بیشتری نسبت به سایر تیم ها داریم و کارمان سخت تر است. ان شاءالله ملی پوشان هم پس از موفقیت در لیتوانی به ما اضافه شوند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 391 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 13 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.