آتی کاوان پارس آنالیز فرایند ساخت موزه دفاع مقدس - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، آخرین راهکارهای فرایند ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان آنالیز شد.

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ بایرامی رئیس حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس گیلان در پنجاه و سومین نشست علمی – تخصصی با موضوع توسعه پایدار با بیان ضرورت تبیین ارزش های بی بدیل دفاع مقدس گفت: ساخت موزه دفاع مقدس علاوه بر جمع آوری، ثبت و ضبط خاطرات، مستندات نقش آفرینان عرصه دفاع مقدس، منبع غنی و میراث ماندگاری برای انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به همگان به ویژه جوانان این آینده سازان است.

او با ارائه گزارشی از تهیه، تدوین، تصویب و ابلاغ اساسنامه و دستورالعمل اجرایی مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان اضافه کرد: فضایی که برای این مرکز در نظرگرفته شده، علاوه بر محور های فرهنگی، فرصت مناسبی برای رونق اقتصاد در بستر جذب گردشگر خواهد بود.

وی گفت: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده پارک موزه دفاع مقدس به همت همگان به ویژه متولیان فرهنگی، اجرایی و اساتید و صاحب نظران علمی استان احتیاج است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید گیلانی در دفاع مقدس، صیانت و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده ضروری دانست و گفت: ملتی که به داشته های فرهنگی و اعتقادی خویش افتخار کند هرگز مقابل زیاده خواهی ظالمان سرفرود نخواهد آورد.

کیوان محمدی اضافه کرد: برای ساخت فاز نخست موزه دفاع مقدس گیلان بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.