آتی کاوان پارس بازگشت باشکوه کاپیتان مسعود - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، بازگشت شجاعی به ترکیب تراکتورسازی در بازی مقابل سپیدرود، همان طور که پیش بینی می شد، اتفاق خوبی برای کادرفنی و بازیکنان این تیم بود.

به گزارش خبرنگاران ، مسعود شجاعی بعد از سال ها بازی در فوتبال اروپا در لیگ هجدهم به ایران برگشت و پیراهن تراکتورسازی را برتن کرد تا خیلی از طرفداران تراکتورسازی بابت حضور او و دژاگه به موفقیت تراکتور امیدوار باشند. کاپیتان باتجربه تیم ملی در تراکتور هم بازوبند را بر دست می بندد و اتفاقاً توانسته عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد.

حضور او در ترکیب تراکتور، مقابل سپیدرود اما بعد یک جلسه غیبتی بود که بنا به حکم کمیته انضباطی باید تحمل می کرد. شجاعی در بازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی، بعد از اخراج به داور مسابقه اهانت نموده بود و به خاطر گزارشی که داور بازی در همین رابطه به کمیته انضباطی فرستاده بود، او با یک جلسه محرومیت انضباطی و ۵ میلیون جریمه نقدی روبرو شد. به همین خاطر شجاعی در بازی ۲۷ مهر مقابل صنعت نفت آبادان محروم بود.

بازگشت شجاعی به ترکیب تراکتورسازی در بازی مقابل سپیدرود، همان طور که پیش بینی می شد، اتفاق خوبی برای کادرفنی و بازیکنان این تیم بود. چراکه حضور او در میانه زمین برای بازیکنان جوان تر قوت قلب بود و البته با حرکات تکنیکی اش هر لحظه کاری مثبت برای تیم انجام داد.

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم تراکتورسازی پیروزی اش برابر سپیدرود رشت را هم مدیون مسعود شجاعی است که در آخرین دقایق بازی، با گلی که به ثمر رساند، باور پیروزی را به بازیکنان بازگرداند و درست در قامت یک کاپیتان تمام عیار، بازیکنانش را به سمت پیروزی رهبری کرد.

وقتی احسان پهلوان با انجام یک حرکت تکنیکی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و با پای چپ توپ را برای شجاعی پاس داد، شاید مطمئن بود که کاپیتان از این توپ یک پیروزی می سازد. شجاعی هم این اعتماد را بی پاسخ نگذاشت و با شلیک یک شوت، گل اول را برای تیمش به ثمر رساند تا نشان دهد حضورش چه تأثیری بر تراکتورسازی دارد.

۳۱۰ – ۱۱

منبع: ایران ورزشی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 30 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها