آتی کاوان پارس با غذاهای محلی تایلند آشنا شوید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، طعم بهترین غذاهای تایلندی را باید در بهترین رستوران‌های تایلندی صرف نمایید. در این مقاله کمی شما را با غذاهایی همچون پد سی ایو، پد کارا پائو، سوپ رشته و انبه و برج چسبناک آشنا خواهیم کرد.

پد کارا پائو تایلندی

پد کارا پائو (Pad Kra Pao)، خوراکی مقوی بوده که با برنج سرو می‌گردد. برای تهیه ی خوراک پد کارا، گوشت خوک یا دیگر گوشت‌ها را چرخ یا به صورت ریز خرد می‌نمایند و با فلفل و ریحان خوب تفت می‌دهند. این خوراک طعمی کاملا تند داشته و در نهایت این مخلوط که گاهی در آن سبزیجات هم پیدا می‌گردد را روی برنج پخته شده می‌ریزند و سرو می‌کنند.

پد سی ایو تایلندی

پد سی ایو (Pad See Ew) از غذاهای پر کالری تایلند به شمار می‌رود و خوشمزه است، برای تهیه این غذا از رشته فرنگی و برنج پخته شده با تخم مرغ، مرغ و بادام استفاده می‌کنند. رشته فرنگی در این غذا مزه‌ای شیرین داشته و کاملا چسبنده تهیه می‌گردد تا راحت‌تر به چنگال چسبیده و خوردنش آسان‌تر شود.

انبه و برج چسبناک تایلندی

انبه و برج چسبناک (Mango Sticky Rice) که مواد اصلی تهیه آن از نام آن پیداست، انبه خوشمزه در یک سمت ظرف و برنج، در سمت دیگر آن قرار گرفته و باهم مخلوط نمی‌گردند، روی این غذا شربت شیرین ریخته شده به همین دلیل مزه شیرین به آن غالب می‌گردد. این غذا یکی از پرطرفدارترین غذاهای تایلندی برای خرید در تور لحظه آخری تایلند است.

سوپ رشته تایلندی

سوپ رشته بسیار سریع آماده می‌گردد، نوعی سوپ از رشته مارکارونی بوده که به همراه گوشت پخته می‌گردد. گوشت مورد استفاده در این سوپ می‌تواند گوشت گاو، مرغ، اردک، خوک و یا گوشتهای دریایی به همراه سبزیجات معطر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.