آتی کاوان پارس برترین جاذبه های کشور اسپانیا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، فستیوال‌های رنگارنگ، سواحل آفتابی، مراکز خرید عالی و آثار تاریخی کهن دلایلی هستند که اسپانیا را به یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا برای سفر نبدیل کرده اند.

مسجد الحمرا در اسپانیا

مسجد الحمرا (Alhambra) در جنوب اسپانیا قرار دارد و قدمت آن به قرن ۱۴ بازمی‌گردد که در آن زمان به عنوان دژ مستحکمی کاربرد داشت که درون آن یک قلعه و باغ زیبایی ساخته بودند. این بنا یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های کشور اسپانیا با دانستن قیمت تور اسپانیا است.

کاخ ال اسکوریال در اسپانیا

ال اسکوریال (El Escorial)، در زمان حکومت فیلیپ دوم، مرکز سیاسی امپراطوری اسپانیا بوده. شاه فیلیپ، ژان باتیستا دتولدو (Juan Bautista de Toledo) را برای معماری این کاخ انتخاب کرد تا این شخص بتواند مرکز دنیای مسیحیت را طراحی کند. این کاخ به عنوان صومعه، موزه، قصر سلطنتی و مدرسه تا به حال کاربرد داشت.

مسجد کوردوبا در اسپانیا

مسجد کوردوبا (Mezquita of Cordoba)، به خاطر ستون‌ها و آرک‌هایی که در درون سالن اصلی خود دارد، مشهور شده است. این بنا در ابتدا یک معبد رومی بود که پس از سال ها به مسجد تبدیل شد.

ساگرادا فامیلیا در اسپانیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا (Sagrada Familia)، از زیباترین کلیساهای کاتولیک قرون وسطی بود که در شهر بارسلون ساخته شده بود. طراح این کلیسا (Antoni Gaudí) معمار کاتالانی است که ۴۰ سال بر روی این پروژه کار کرد و قبل از تمام کردن پروژه خود، در سال ۱۹۲۶ دیده از جهان گشود. این کلیسا در حال حاضر نیز در حال ساخت است و معماری بی‌نظیری دارد.

قنات سگویا در اسپانیا

قنات سگویا (Aqueduct of Segovia)، از معروف‌ترین آثار تاریخی به جا مانده از دوران رومی‌ها بوده و آن را با ۲۴۰۰۰ قطعه سنگ گرانیت ساخته‌اند و آب را در یک مسیر ۱۶ کیلومتری از رودخانه فریو به سگویا انتفال می‌دهد. با وجود گذشت سال‌ها، هنوز این قنات آب این شهر را تامین می‌کند.

شهر کوئنکا در اسپانیا

کوئنکا (Cuenca) بین شهرهای والنسیا و مادرید قرار دارد و از شگفت‌انگیزترین نمونه شهرهای قرون وسطایی کشور اسپانیا است. بسیاری از خانه‌ها بر لبه صخره ساخته شده‌اند و این امر کوئنکا را به یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا تبدیل نموده.

جزیره ایبیزا در اسپانیا

ایبیزا (Ibiza) از بهترین جزایر دریای مدیترانه در بین سواحل اسپانیا و از پرطرفدارترین سواحل کل اروپا می باشد. در روزهای تابستان، جمعیت جزیره دو برابر شده و دسته های گردشگرانی که برای خوشگذرانی و رستوران های ساحلی و زیبا به ایبیزا می آیند در همه جای جزیره دیده می شوند.

جشنواره فرار از گاو وحشی در اسپانیا

مراسم گاوبازی در کشور اسپانیا در شهر پامپلونا، هر ساله از تاریخ ۶ تا ۱۴ جولای به نام فستیوال سن فرمین برگزار می‌گردد . فستیوال فرار از گاو وحشی یک مراسم جالب، مهیج و در عین حال خطرناک است. در این مراسم، مردم  از حداقل ۱۰ تا ۱۲ گاو وحشی که در خیابان رها شده‌اند فرار می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.