آتی کاوان پارس برپایی 160 غرفه در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: ۱۶۰ غرفه در دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه برپا شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری اضافه نمود: در این جشنواره از ۱۸ استان در جشنواره ملی گردشگری، ۳۰ استان در ششمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی، ۲۰ واحد بوم گردی و ۱۳ چادر عشایری حضور دارند.

او با اشاره به این که گروه های هنری استان ها بر اساس برنامه زمان بندی، به اجرا و نمایش آئین و رسوم خود می پردازند،گفت: جانمایی و چیدمان غرفه ها از نظم و ارتباط محتوایی برخوردار است به گونه ای که بازدیدنمایندگان می توانند اشراف کامل و درستی نسبت به جشنواره و نمایشگاه داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: با توجه به این که در این نمایشگاه هنرمندان برتر و شاخص از سراسر کشور حضور دارند و جدیدترین محصولات و تولیدات خود را ارائه می نمایند، فرصت بسیار خوبی برای عموم شهروندان و علاقه مندان به صنایع دستی است که از آن ها بازدید نموده و باقیمت مناسب اقدام به خرید نمایند.

دومین جشنواره ملی گردشگری از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه امسال در محل نمایشگاه های دائمی ارومیه هم زمان با ششمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی برای بازدید عموم مردم دایر است.

منبع: میراث آریا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : همایشها و نمایشگاه ها تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.