آتی کاوان پارس برگزاری جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مرتبط با تجربه کانادایی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، جدیدترین خبرها گویای این هستند که در تاریخ ۱۱ ژوئن، طی جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برای ۳۵۵۹ متقاضی اکسپرس انتری از دسته تجربه کانادایی یا CEC دعوتنامه صادر شد. حداقل امتیاز ۴۳۷ بوده که نسبت به پذیرش قبلی مرتبط با CEC که در تاریخ ۲۸ می برگزار گشت سه امتیاز کاهش داشته است.

گفتنی است با دعوت از تعداد زیادی متقاضی مرتبط با دسته مهاجرتی تجربه کانادایی، حداقل امتیاز همچنان رو به کاهش است. البته فاصله زمانی بین پذیرش ها هم در کاهش یا افزایش حداقل امتیاز موثر است؛ هر چه بین دو پذیرش فاصله زمانی کمتری باشد متقاضیان کمتری وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند.

سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

در این پذیرش هم از قاعده tie-break استفاده شد. تمام متقاضیانی دسته تجربه کانادایی حداقل ۴۳۷ امتیاز داشتند و پروفایل خود را قبل از ۲۵ می ۲۰۲۰ راس ساعت ۰۰:۳۱:۴۳ به وقت استاندارد شرقی ارائه نموده بودند در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند. برگزاری این پذیرش، از ابتدای امسال میلادی مجموعا ۴۶۰۰۰ دعوتنامه صادر شده است. این در حالی است که علیرغم همه گیری کرونا و اتخاذ تدابیر و اقدامات مقتضی برای جبوگیری از شیوع آن، سیستم اکسپرس انتری به فعالیت خود ادامه می دهد و متقاضیان می توانند پروفایل خود را ارائه نمایند. طی دو ماه اخیر برنامه مهاجرت استانی و تجربه کانادایی مجموعا ۱۳ پذیرش برگزار نموده اند. بعلاوه گفتنی است که برز خلاف متقاضیان برنامه های مهاجرتی دیگر مرتبط با اکسپرس انتری، متقاضیان این هر دو دسته به احتمال زیاد در خود کانادا زندگی می نمایند و بنابراین تحت تاثیر محدودیت های سفر نیستند.

به نمونه های فرضی از متقاضیانی که در این پذیرش دعوتنامه دریافت نموده اند توجه کنید:

پریا ۳۳ ساله است و در ماه می ۲۰۱۹ لیسانس خود را در کانادا گرفته است. پس از فراغت از تحصیل به عنوان مشاول بازاریابی مشغول به کار بوده است. پریا با شرکت در آزمون آیلتس توانست در مهارت های شنیداری و درک مطلب نمره ۸ و در مهارت های نوشتاری و گفتاری نمره ۷٫۵ کسب کند. پریا با داشتن ۴۴۰ امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واجد شرایط دریافت دعوتنامه در پذیرش ۱۱ ژوئن بوده است.

محمد ۳۰ ساله و متاهل است و در ماه می ۲۰۱۹ مدرک لیسانس خود را در کانادا گرفته است. محمد پس از فارغت از تحصیل به عنوان مدیر یک رستوران در کانادا مشغول به کار شده است. قبل از آمدن به کانادا هم در خارج از کانادا مدیر یک رستوران بود. همسر وی، سارا، ۳۳ ساله است و یک سال در کانادا حسابدار بوده است. سارا لیسانس خود را قبل از آمدن به کانادا گرفته بود. محمد و سارا در آزمون آیلتس شرکت کردند و در تمام مهارت ها هر دو نمره ۶ گرفتند. محمد و سارا وارد صف انتظار شدند و محمد متقاضی اصلی بود. امتیاز ۴۳۷ آنها در سیستم جامع رتبه بندی برای دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا کفایت می نموده است.

منبع: ویزا موندیال

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 16 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.