آتی کاوان پارس بهبود خدمات گردشگری اردبیل نیازمند توسعه تأسیسات است - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بهبود کیفی و کمی خدمات گردشگری این استان را نیازمند توسعه تاسیسات دانست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح شنبه با اعلام این خبر توضیح داد: ایجاد تأسیسات گردشگری متنوع می تواند منجر به بهبود کیفی خدمات گردد.

او اضافه کرد: در صورتی که تاسیسات متنوعی در شهرها ایجاد گردد، رقابت سازنده را مابین مجموعه های گردشگری شاهد خواهیم بود و در ادامه سطح خدمات نیز افزایش خواهد یافت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: در توسعه گردشگری مناطق تمامی شهرها دیده شده و متناسب با توانمندی و قابلیت شهرها، در تمامی شهرستان ها برنامه ها و پروژه هایی در دست اجرا است.

به گفته فلاحی به ویژه رونق گردشگری مناطق کمتر توسعه یافته به صورت ویژه در دستور کار است و از مشارکت بخش خصوصی نیز در این راستا استقبال می گردد.

او به کاهش بوروکراسی اداری در صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری اشاره و تاکید نمود: تمام طرح های سرمایه گذاری مورد حمایت بوده و در هر شهرستانی هر طرحی پیشنهاد گردد به صورت کارشناسی آنالیز شده و در کمترین زمان موافقت اصولی صادر می گردد.

منبع: میراث آریا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.