آتی کاوان پارس بهترین جاذبه های تایلند در فصل زمستان - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، اگر در فصل زمستان قصد دارید به سواحل زیبا و طبیعت بکر بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تور تایلند همراه شوید. بناهای تاریخی با شکوه، خیابان‌های شلوغ و احساس هیجان مواج در هوا در شهرهای کشور تایلند در انتظار شما هستند.

کو لانتا (Koh Lanta)

هنگامی که بیشتر گردشگران در سفر به تایلند به جزیره Koh Phi Phi سفر می‌کنند، منطقه کوه لانتا دست نخورده و بکر باقی مانده و با آب‌های آرام و طبیعت زیبا، بسیار خلوت است و به ندرت گردشگری در آن به چشم می‌خورد. در این جزیره تعداد زیادی کلبه‌های ساحلی و خانه‌های ییلاقی برای اجاره وجود دارد و اگر در پی گذراندن تعطیلاتی عالی هستید، می‌توانید به یکی از هتل‌ها و ریزورت‌های لوکس این محل مراجعه نمایید. اجاره یک موتور در تور تایلند لحظه آخری و گشت و گذار در این جزیره، بهترین راه برای دیدن سواحل مختلف، کشف بازارها، بازی فوتبال و خرید روزانه ماهی تازه از ماهیگیران به شمار می‌رود.

کو پانگانا (Koh Phangan)

در این جزیره همیشه در شب‌های بدر کامل ماه، میهمانی برگزار می‌گردد و خود جزیره بسیار زیبا می‌باشد. سواحل این جزیره از نظر ما در بین بهترین سواحل تایلند قرار دارند و در این میان ساحل Leela و ساحل Thong Nai Pan Noi از دیگر سواحل مشهور تر و بهتر می‌باشند. اگر در پی محلی هستید که رستوران‌ها، کافه‌ها، موسیقی زنده و تفریحات آبی در آن قرار دارد نیز به ساحل Haad Rin  مراجعه نمایید.

ساحل رایلی (Railay Beach)

این ساحل در استان کرابی تایلند قرار گرفته و مشهورترین ساحل تایلند درآن قرار دارد. رایلی مشهورترین ساحل این استان به شمار می‌رود. این ساحل در خاک اصلی تایلند قرار گرفته و تنها راه دسترسی آن از طریق قایق می‌باشد که سبب شده در آن احساس حضور در یک جزیره را در نظر بگیرید. اگر علاقه دارید در طول تعطیلات خود فعالیت‌های زیادی انجام داده و تفریحات مختلفی را تجربه نمایید، ساحل رایلی بهترین گزینه به شمار می‎رود. این ساحل یکی از بهترین مناطق برای صخره نوردی بوده و بیش از ۷۰۰ مسیر طبیعی برای صخره‌نوردی دارد.

کو چانگ (Koh Chang)

کو چانگ در ۳۰۰ کیلومتری شرق بانکوک قرار گرفته و نزدیک به مرزهای کامبوج می‌باشد. بیش از ۷۰ درصد از این جزیره را جنگل‌های استوایی بکر پوشانده‌اند. سواحل بکر این کو چانگ و آب شفاف و زلال آن در کنار دیگر جاذبه‌های موجود، سبب شده تا محبوبیت منطقه در میان گردشگران تایلندی و بین‌المللی اضافه گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.