آتی کاوان پارس بهترین جاذبه های هانگزو برای بازدید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، هانگزو شهری مملو از جاذبه‌های طبیعی شکفت‌انگیز بوده که هر ساله بیش از ۲۰ میلیون گردشگر دارد. ویژگی‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی این شهر دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران تور چین به شمار می‌رود.

دریاچه وست (West Lake)

معروفترین جاذبه شهر هانگزو دریاچه وست می‌باشد. این دریاچه از سه طرف به تپه‌های کوهستانی متصل می‌گردد. جنگل‌های تماشایی، چشمه‎ها، شاخ و برگ‌های انبوه و درختان پر از شکوفه در بهار به همراه گنجینه‌ای از مجسمه‌ها و معماری‌های زیبا از بهترین جاذبه‌های دریاچه وست در تور ارزان چین هستند.

عبادتگاه یوفی (Yue Fei Temple)

اگر قصد بازدید از یکی از جاذبه‌های دریاچه وست را دارید به شما توصیه می‌کنیم به بازدید عبادتگاه یوفی بروید. این عبادتگاه در سال ۱۲۲۱ به عنوان یادبودی برای سرتیپ یوفی بنا گردید. اگر علاقه به هنر دارید سقف‌های تزئین شده با پرندگان درنا و مجسمه‌های آن برایتان بسیار جالب می‌باشد. در گوشه دیگر این عبادتگاه پلاک‌های سنگی حکاکی شده‌ای قابل مشاهده می‌باشد که قدمت آن‌ها به سال‌های ۹۰۷ تا ۹۶۰ بازمی‌گردد.

روستای ووژن (Wuzhen)

در این روستا دو راه آبی باریک مانند شهر ونیز وجود دارد که می‌توانید درون آن‌ها قایق سواری نمایید و از زیر پل‌های تاریخی آن بگذرید.

عبادتگاه لینگین (Lingyin Temple)

این عبادتگاه در قسمت شمال غربی دریاچه وست قرار دارد. این عبادتگاه در سال ۳۲۶ ساخته شد و یکی از مشهورترین مکان‌های مذهبی آن زمان به شمار می‌رفت. جالب‌ترین قست در این عباتگاه تالار پادشاهان سماوی و مجسمه‌های آن‌ها به شمار می‌رود. مهمترین اثر تاریخی این عبادتگاه مجسمه طلاکاری شده‌ای با ۲۴ قطعه چوب است.

باغ گیاهشناسی (Botanical Garden)

در این پارک نه تنها در محیطی آرامش بخش و روح انگیز به سر خواهید برد، بلکه از زیبایی‌های گیاهان و گل‌ها نیز حیرت‌زده خواهید شد و اطلاعاتی را درباره گونه‎های گیاهی مخصوص کشور چین و دیگر کشورهای دنیا خواهید شنید. این پارک در شمال غربی دریاچه وست قرار گرفته و آنقدر گل و گیاه برای بازدید دارد که زمان زیادی برای بازدید از جلوه‌های آن نیاز است. با توجه به نوع گیاهان، این باغ به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است. برای استراحت و رفاه حال بازدیدکنندگان نیز آلاچیق‌های مختلفی در این باغ تعبیه شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.