آتی کاوان پارس بهترین غذاها در بهترین شهرهای دنیا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، اگر به  دنبال امتحان کردن طعم‌ جدید بهترین غذاها در بهترین شهرهای دنیا هستید این مقاله را تا آخر بخوانید.

 شهر بولونیا ایتالیا

 بهترین شهر ایتالیا برای خوردن یک غذای عالی که طعم آن از دهانتان نرود، شهر بولونیا است. زادگاه سس بلونز بوده که به خاطر موقعیت جغرافیایی این شهر در  شمال ایتالیا باعث شده که مواد غذایی طبیعی و متنوعی در دسترس سرآشپزان باشد. غذاخوری‌های بزرگ و غرفه‌های کوچک غذا در پیاده‌روها و رستوران‌های مجلل در این شهر میزبان گردشگرانی هستند که برای چشیدن طعم‌های جدید ومتفاوت به این شهر سفر می‌نمایند.

شهر جایپور هند

جایپور شهری تاریخی در مرکز ایالت راجستان است. گریل کردن با دمای بالا و کباب کردن، بخش مهمی از تکنیک‌های آشپزی راجستان به حساب می‌آید. لال مانس (Laal maas) یکی از غذاهایی که در این منطقه حتما باید امتحان نمایید. این غذا در واقع نوعی کاری گوشت بوده که برای تهیه‌ی آن، گوشت گوسفند را در دَلَمه شیر و ادویه‌‌های تند مانند فلفل قرمز و سیر می‌خوابانند و آن را معمولا با نان‌های محلی یا برنج میل می‌کنند.

شهر مندوزا آرژانتین

این شهر، رستوران‌های بسیار زیادی دارد و  برای اینکه طعم لذیذترین غذاهای محلی این شهر را تجربه نمایید ما به شما رستوران Azafran معرفی می‌کنیم که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر مندوزا در کشور آرژانتین است. Cava de Cano نیز یک غذاخوری خصوصی بوده که در آن غذاهای سنتی خانگی سرو می‌شود.

شهر هانوی ویتنام

این شهر بی‌تردید بهترین مکان برای چشیدن طعم متفاوت آشپزی ویتنامی می‌باشد. اگر به این شهر سفر کردید مانند اهالی شهر غذا بخورید و برای خوردن غذاهای اصیل و لذیذی چون نودل pho tiu با سس ماهی و سوپ ترش و banh mi، نوعی ساندویچ ویتنامی و  com tam، ترکیبی از برنج، سس ماهی و تخم‌مرغ و گوشت به خیابان‌ها بروید و از غذاهای خیابانی نترسید. چون بهترین غذاهای شهر هانوی را تنها در خیابان‌های آن خواهید یافت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.