آتی کاوان پارس بهترین مناطق ساحلی اسپانیا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کشور اسپانیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی برای بازید است. سواحل اسپانیا از بهترین جاذبه‌های این کشور برای بازدید هستند. در این مقاله شما را با بهترین مناطق ساحلی کشور اسپانیا آشنا خواهیم کرد.

گران کاناریا از جزایر قناری

سواحل پلایا دل اینگلس و تپه‌های ماسپالوماس در گذشته محلی برای تجمع خورشید پرستان بود. ساحل ۱۰ کیلومتری این جزیره از جزایر قناری واقعا بی‌نظیر است. امنیت و درخشش این سواحل در همه جای آن به چشم می‌خورد. در سال ۲۰۱۲ یکی از هتل‌های اصلی که در پشت این ساحل قرار گرفته بود از بین رفت. از طریق رستورانی که در پشت این ساحل قرار گرفته است می‌توان مناظر پانورامایی را از بالای این تپه‌ها مشاهده نمود.

غرب ساحل کانتابریا

این خط ساحلی ۵۰ کیلومتر وسعت دارد و در امتداد آن شهرهای ماهیگیری زیبا و تپه‌های سرسبزی قرار گرفته‌اند. بیشتر بخش‌های آن، در زمین محافظت شده پارک طبیعی قرار دارند که آن را تبدیل به یکی از سواحل زیبا کرده است. اما نواحی همچون کومیلاس وسن ویسنت د لا بارکوئرا برترین سواحل کانتابریا هستند. کشتی‌های بریتنی، مجموعه کاملی از خدمات تعطیلات ساحلی مانند حمل و نقل را در اختیار گردشگران تور اسپانیا ارزان قرار می‌دهند. 

لانزاروته در اسپانیا

سواحل روستایی Papagayo، فاصله کمی با هم دارند در حد رانندگی یا قایق سواری کوتاهی با هم فاصله دارند و می توانید به سمت Fuerteventura برای تماشای مناظر، از یک طرف رودخانه، به سمت دیگر آن، حرکت کنید. مستقیم در کنار دریا، هتل سوئیت پنج ستاره پپرینسسا یائیزا، مجموعه ای نواستعماری با استخرها، رستوران ها، زمین ورزش و فعالیت های کودکان برای شادکردن همه دیده می شود.

لانگری

در میان کشور روستایی و آرام کاستا تراسمیرا سواحل بکر و جدای لانگری قرار گرفته‌اند، از مناظر زیبای کانتابریا هستند. مراتع سبز و پهناور لانگری  در بالای صخره‌های آهکی کانتابریا،به دو قوس طلایی شنی امتداد پیدا می‌کنند. در این ساحل می‌توانید غرش امواجی را روبروی خود دامشاهده نمایید که این محل را تبدیل به محلی عالی برای گشت و گذار کرده‌اند. سانتاندر، ۲۵ کیلومتر با غرب لانگری فاصله دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.