آتی کاوان پارس بیشتر با کشور تایلند آشنا شوید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، تایلند یکی از توریست پذیرترین کشورهای قاره آسیا است. گردشگری یکی از فاکتورهای توسعه تایلند به شمار می‌رود و سریعترین کشور در حال رشد از نظر کشاورزی به شمار می‎رود.

برای بازدید از اماکن مقدس کشور تایلند باید زانو و آرنج خود را بپوشانید، چون مردم تایلند به اماکن مذهبی اهمیت می‌دهند.

در کشور تایلند از حمل و نقل عمومی استفاده نمایید. حمل و نقل در در این کشور ارزان، راحت و سریع می‌باشد. در این کشور استفاده از حمل و نقل عمومی بسیار آسان بوده و قطارهای مترو بسیار تمیز به شمار می‌روند.

به راننده‌های کشور تایلند نکنید! چون اگر راننده‎ای به شما گفت جاذبه‌ای امروز تعطیل است شاید قصد بردن شما به مسیری دیگر برای گرفتن پول بیشتری باشد.

استفاده از چنگال برای خوردن غذا در کشور تایلند مرسوم نمی‌باشد و مستقیما غذا را با چنگال نمی‌خورند.

مردم تایلند، مردمی خونسرد بوده و لبخند همواره بر لبان آن‌ها جاری است. از اینکه غریبه ها بی مقدمه با شما صحبت کنند تعجب ننماید.

درباره پادشاه در کشور تایلند صحبت نکنید. تایلند از معدود کشورهایی می‌باشد که همچنان پادشاه دارد.

گل ارکیده، گل ملی تایلند است و بیش از ۱۵۰۰ نوع گل ارکیده در جنگل‌های این کشور می‌روید. به این دلیل است که کشور تایلند از بزرگترین صادرکنندگان گل ارکیده در جهان به شمار می‌رود. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه به شما توصیه می‎کنیم با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید.

تایلند ۱۴۳۰ جزیره زیبا دارد. بسیاری از این جزیره‌ها در فیلم‌های معروف جهان به نمایش درآمده‎اند.

تایلند دومین نرخ رشد بیابان زایی را در آسیا داشته و تایلند زمانی پر از جنگل‎های انبوه می‌باشد و امروزه بعد از از بین رفتن ۲۵ درصد از درختان، قطع درخت در کشور ممنوع است.

تایلند تحت تاثیر هند و چین می‌باشد.مردم تایلند ایده‌های مذهبی خود را از کشور هند گرفته‌اند و آن را با ارزش‌های معنوی مردم چین ترکیب کرده‌اند تا هویت مستقل خود را بسازند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.