آتی کاوان پارس تفرجگاه های زیبا و رویایی جزیره بورا بورا در فرانسه - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، بورا بورا (Bora Bora)، جزیره‌های کوچک با ویلا و کلبه‌هایی جذاب و رویایی دارد، که معمولا بر روی آب ساخته شده‌اند. غذا با قایق برای مهمانان آورده می‌شود و کف کلبه‌ها نیز از جنس شیشه بوده و ویو کاملی از زندگی زیر دریاچه را از داخل این کلبه‌ها می‌توان تماشا نمود.

تفرجگاه تیکه‌هایو (Tikehau) در پولی‌نزی فرانسه

در این جزیره از داخل آلاچیق ها که کف شیشه‌ای دارند می‌توانید از بازدید آب های فیروزه‌ای و مرجان‌های زیبای رنگی کف دریاچه لذت ببرید. آلاچیق های چوبی در این جزیره با سقف های پوشالی درست شده‌اند و از پوست درخت نخل نهایت استفاده را برده‌اند. این جزیره یکی از دورافتاده ترین جزیره های پلی‌نزی فرانسه می‌باشد و مملو از ماهی است. با دانستن قیمت تور کروز می‌توانید به بازدید جاذبه‌های کشور فرانسه بروید.

تفرجگاه و اسپا ماهارپا (Moorea) در پولی‌نزی فرانسه

مرجان‌های این دریاچه بسیار زیبا هستند و آلاچیق و کلبه‌های اقامتی نیز روی آب ساخته شده‌اند. این کلبه‎ها بسیار قدیمی می‌باشند و نخستین کلبه‌های ساخته شده روی آب در جنوب اقیانوس آرام می‌باشد. این کلبه در دهه ۱۹۶۰ میلادی بنا شده است.

تفرجگاه Sofitel Moorea La Ora

این کلبه‌ها و آلاچیق‌ها بر روی آب ساخته شده‌اند و آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های سفید و هوای عالی دارد. صبحانه مهمانان با قایق‌های مخصوص به در کلبه آنها تحویل داده می‌شود.

هتل هیلتون و اسپا بورا بورا

هتل هیلتون ۴۰ سال سابقه کاری دارد و بر روی آب دریاچه ساخته شده و در طول سال‌ها به تعداد و اندازه این ویلاها و کلبه ها اضافه گشته است. در حال حاضر ۱۲۲ سوئیت در بورا بورا برای اقامت موجودند که بسیار هنرمندانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‎‌اند. مساحت داخلی این سوئیت ۳۰۵ تا ۴۶۰ متر مربع است. کف زمین این کلبه‌ها از جنس شیشه‌ای سه لایه بوده که مسافران می‌توانند در زیر پای خود به تماشای حرکت ماهی‌ها و زندگی زیر دریاچه بپردازند. جالب این است که یک قایق موتوری، مهمانان را مستقیما از فرودگاه به سوییت‌ها می‌برد. همه ۳۶ ویلای موجود روی آب، به طور جداگانه اسپای مخصوص دارند. برای آشنایی با قیمت تورهای اروپا باید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

هتل له مردین (Le Meridien) بورا بورا

ویلاهای ساحلی در این هتل دسترسی مستقیمی به دریاچه دارند و مسافران این هتل می‌توانند در محل زندگی لاک‌پشت‌ها به شنا یا غواصی بپردازند. آلاچیق‌های روی آب سقف‌هایی ساخته شده از پوشال و پوست درخت نخل دارند، پنجره های کرکره‌ای و دریچه دار و معماری پلی‌نزیایی دارند.

تفرجگاه و اسپا ساحلی بورا بورا

اتاق های ساحلی این ساحل همگی مرمت و بازسازی شده‌اند و طراحی باز با پارچه های بافته شده از پوست نوعی درخت توت و منبت کاری بسیار زیبا دارد. دستشویی‌ها کف شیشه‌ای دارند و حتی در هنگام مسواک زدن هم مسافران این هتل می‌توانند ماهی‌ها را زیر پای خود تماشا کنند. تور ترکیبی اروپا فرصتی مناسب برای بازدید کشورهای فرانسه، ایتالیا و اسپانیا است.

تفرجگاه ساحلی Huahine

 این ساحل سنتی در یک ساحل اختصاصی قرار دارد و فقط با قایق قابل دسترسی می‌باشد. بام‌های آلاچیق های این منطقه از پوشال و ساقه نخل پوشیده شده‌اند. کف این کلبه‌ها از جنس کاشی بوده و با پارچه‎‌های ساحلی زیبا این کلبه‌ها را تزئین کرده‌اند.

تفرجگاه و اسپا جزیره Le Taha’a

این جزیره رویایی با هلی‌کوپتر ۱۰ دقیقه با بورابورا فاصله دارد و در کنار آن جزیره کوچکی از مزارع وانیل قرار دارد و مسافران در آلاچیق‎های بر روی آب یا ویلاهای ساحلی که از بامبوهای محلی آنها را ساخته‌اند، اقامت می‌کنند. آلاچیق‌ها اسکله‎هایی دارند که گردشگران با کایاک به اتاق‌های خود می‌روند. ویلاها نیز استخرهای تمیز، تخت‌های روان و آویخته از درختان نارگیل دارند. این جزیره واقعا رویایی بوده و در ساحل برای مهمانان سرو می‌گردد و از تفریحات پرهیجان آنجا باید به شنا در کنار کوسه ها اشاره نمود. تور دور اروپا شما را به بهترین شهرهای اروپا خواهد برد.

تفرجگاه چهارفصل بورابورا

 تماشای طلوع آفتاب از روی اقیانوس آرام و غروب خورشید از روی دریاچه مرجانی، روستای پولی‌نزی در فرانسه را به یکی از زیباترین مناطق تفریحی دنیا تبدیل کرده و این روستا با انواع درختان نارگیل احاطه شده و سقف‌های آلاچیق‌ها از برگ و دیوارها از سنگ های آتشفشانی با پوشش صدفی ساخته شده‌اند. اتاق‌ها هر کدام آلاچیق‌هایی بر روی آب دارند و به مهمانان و مسافران اجازه می‌دهند تا  از ماهی‌های زیر آب و آسمان آبی لذت ببرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.