آتی کاوان پارس جاذبه های غیر مدرن کشور ایتالیا - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کشور ایتالیا، در جنوب قاره اروپا قرار دارد. در این مقاله شما را بهترین جاذبه‌های کشور ایتالیا که شما را از زندگی مدرن دور خواهد کرد، معرفی خواهیم کرد.

 موناسترو سانتا روزا در ساحل آمالفی

یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌ها در ایتالیا و ساحل آمالفی می‌باشد. بباید بدانید ویلای سوفیا لورن نیز در کنار آن قرار گرفته است. از آنجا که این منطقه بر روی صخره‌ای بین آمالفی و پوستینو قرار گرفته که باعث می‌شود تا از هیاهوی این دو منطقه شلوغ توریستی دور بمانند. تنها صدایی که شما خواهید شنید در آن، زنگ کلیسا و البته حرکت نسیم دریای مدیترانه می‌باشد.

موزه اسپا در اسیسی

فضای این موزه کمتر شبیه صومعه اسیسی می‌باشد. این موزه توسط کوه‌های سرسبز محاصره شده است. عطر گیاهانی مانند استخودوس به فضای آن رنگی جادویی داده و معماری آن ساده و چشم‌اندازی با کوه‌های اطراف برای دوری از زندگی مدرن ایده‌آل می‌باشد.

 ارمیتو در اومبریا

این مکان همان مکان ایده‌آل برای جدا شدن از دنیای تکنولوژی می‌باشد. اگر به دنبال از زندگی مدرن هستید باید به ارمیتو بروید که مکانی مناسب برای ترک اعتیاد به شمار می‌رود. قدمت این عمارت به قرن هفدهم میلادی بازمی‌گردد. در میان جنگل‌های انبوه اومبریا. اینجا خبری از تلفن، تلویزیون، کولر و اینترنت نبوده و می‌توانید به عنوان یک کمپ ترک اعتیاد از آن بهره ببرید. اتاقی که در آن از خواب بلند می‌شوید، لوازمی حداقلی داشته که طاق‌هایی سنگی و کتابخانه‌هایی چوبی دارند. اگر صدای مناجات را دنبال کرده تا به سالنی برسید که با لوسترهای شمعی روشن شده‌ است. یک بالش بردارید و بر روی آن نشسته و غذایی  اورگانیک میل کنید.

پوکلیا در ساردینیا

طبیعتی زیبا و رنگارنگ ساردینیا بسیار دیدنی و منحصر به فرد است. این منطقه در ساردینیا و خارج از شبه‌جزیره اصلی ایتالیا قرار دارد. آسمان شب استثنایی، نسیم ساحلی ملایم و خانه‌های روستایی آن تداعی‌گر نقاشی هستند تا واقعیت. اگر کودک درون شما هنوز هم به نفس کشیدن ادامه می‌دهد در تور ایتالیا قیمت به بازدید پوکلیا بروید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : مقالات گردشگری تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.